Wednesday, September 23, 2015



فراخوان خامنه ای برای ایجاد بحران و آشوب درعربستان و منطقه

#بگونه: رژیم زهر خورده و غرق در بحران های اتمی و اجتماعی ، برای برون رفت از غرق شدن در باتلاق سرنگونی یکبار دیگر در راستای سیاست همیشگی خود که همانا ایجاد تنش و بحران در منطقه است روی آورده تا شاید بدین وسیله کمی از فشار و توجه افکار عمومی و اقشار مختلف مردم بستوه آمده از استبداد آخوندی بخود را کم کند.
در همین راستا، در حالیکه در جای جای 
کشور ، اقشار مختلف مردم در اعتراض و اعتصاب و تجمع علیه سیاستهای غارتگرانه رژیم آخوندی بسر برده و فقر و فحشا و اعتیاد و فروش اعضا و آمار رو به افزایش بیکاران و کارتن خوابها و کودکان کار در ایران بیداد می کند، صداوسیمای رژیم با ارسال پیامی از سوی خامنه ای به مناسبت کنگره عظیم حج اعلام داشت : «سیاست‌های شرارت‌آمیز استکبار در ایجاد گرفتاری‌های بزرگ برای امت اسلامی در منطقه» و «جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجد الاقصی» را مساله اول همه مسلمانان باید دانست.
بنا به این گزارش خامنه‌ای با فراخواندن مزدوران خود به انجام رسالت خویش در برابر این حوادث تاکید کرد: اجتماع پر شکوه حج، برترین جایگاه ظهور و تبادل این تکلیف تاریخی و «فرصت برائت» یکی از گویاترین مناسک سیاسی است که باید مغتنم شمرده شود.
این در حالیست که عربستان سعودی پیشتر به رژیم ایران هشدار داده بود که از برگزاری هرگونه تظاهرات سياسی در مراسم حج خودداری کند.
اما مزدوران شرکت کننده در مراسم آخوندی بنام «برائت از مشرکین» با سر دادان شعارهای لااله الا الله، اسرائیل عدوالله ، آمریکا عدوالله، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، تبت یدالکافرین من بلد المومنین و همچنین قرائت پیام خامنه ای جنایتکار در این مراسم کاملا رژیمی و هدف دار بنظر می رسد باید منتظر عواقب هشدار عربستان سعودی در این زمینه باشند.

#ایران #عربستان #مزدوران #کودکان #تظاهرات #سرنگونی

No comments:

Post a Comment