Wednesday, September 23, 2015



انتقال یک معلم زندانی به بند 2 زندان کرج برای تحت فشار قرار دادن بیشتر وی

#بگونه: به گزارش « فعالان حقوق بشر و دمکراسی در ایران » روزیکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۲:۰۰ معلم زندانی علی اکبر باغانی از سالن زندانیان سیاسی سالن ۱۲ به بند ۲ زندان گوهردشت کرج ( بند زندانیان عادی ) به منظور هر چه بیشتر تحت فشار قرار دادن وی منتقل گردید. 
این در حالیست که در روزهای اخیر رژیم آخوندی بیشتر از گذشته دست به قتل و سرکوب گسترده فعالان کارگری ، معلمان و سایر اقشار جامعه زده است. خامنه ای از این طریق لاش می کند که با قتل فعال کارگری، شاهرخ زمانی که منجر به انزجار بیشتر جامعه کارگری و مردم ایران و جهان از این رژیم گردیده است و همچنین صدور حکم سنگین و غیر انسانی ۹ سال زندان علیه فعال کارگری محمود صالحی و همچنین یورش وحشیانه به منزل فعال کارگری علی نجاتی در هفت تپه ، دستگیری و انتقال وی به شکنجه گاه وزارت اطلاعات، موجی از ترس و وحشت در جامعه ایجاد کرده و به این وسیله طغیان خشم اعتراضی مردم را کنترل کند.
اما آنچه حکم تاریخ است مردم ایران و فعالان حقوق بشری عزم جزم دارند که به هر بهایی شده آزادی و حقوق خویش را از رژیم ضدبشری و قرون وسطایی خامنه ای و آخوندهای همدست وی که روزانه مشغول قتل ، شکنجه ، اعدام و سرقتهای میلیاردی هستند باز پس گیرند.
این اعمال ضدبشری آخوندهای جنایتکار علیه بشریت نه تنها مردم ایران را مرعوب نمی کند بلکه خود نشان بارزی است که رژیم آخوندی، خود را در تنگنای مرگباری می بیند و بیهوده در تلاش است تا با این اعمال قرون وسطایی قدرت نامشروع خویش را حفظ کند، اما بی شک دست و پا زدن هرچه بیشتر در این وادی، منجر به بیشتر فرو رفتن این رژیم ضد مردمی در باتلاق سرنگونی خواهد بود.

#ایران #آزادی #اعتراض #کارگران #شاهرخ_زمانی #معلمان#سرنگونی

No comments:

Post a Comment