Thursday, September 17, 2015



انتقال آتنا دائمی به بیمارستان تحت تدابیر شدید امنیتی

#بگونه: به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه این هفته آتنا دائمی، فعال سیاسی زندانی مشکوک به بیماری " ام_اس " جهت انجام برخی آزمایشات پزشکی به بیمارستان اعزام شد.
یک منبع مطلع در این ارتباط گزارش داده است که آتنا دائمی در هنگام انتقال به بیمارستان برای انجام آزمایشات تحت تدابیر سختگیرانه امنیتی رژیم بوده است.
لازم به یادآوری است
 که پس از انتشار تصاویر مربوط به اعزام پیشین آتنا دایمی به بیمارستان در رسانه ها، ادامه درمان این فعال سیاسی متوقف شده بود و ماموران امنیتی رژیم به او و خانواده اش اعلام کرده بودند که ” شما در “خط قرمز” هستید و به همین دلیل برای اعزام ایشان به بیرون نامه و اجازه ای نمی دهیم.
آتنا دائمی ۲۷ ساله، بیست و نهم مهرماه سال ۹۳ بازداشت و ۵۷ روز در سلول انفرادی و تحت بازجویی بود، وی به دلیل فعالیت های مسالمت آمیز، به اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، توهین به رهبری، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی و اختفای ادله جرم، به ۱۴ سال زندان محکوم شد. این حکم برای تجدیدنظر به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر رژیم ارسال شده اما تا لحظه تنظیم این گزارش نتیجه ای از سوی این دادگاه اعلام نشده است
.
#ایران #آتنا_دایمی #زندانی_سیاسی #خانواده #بیمارستان

No comments:

Post a Comment