Wednesday, September 23, 2015



به دستور دادستاني رژيم در تهران دفتر کار رضا خندان همسر خانم نسرين ستوده پلمپ شد 

#بگونه: رضا خندان در صفحه فیس بوک خود از پلپ شدن دفتر كارش توسط دادستاني رژيم در تهران بدون احضاريه قبلي و دليل و مدركي كه منجر به پلمپ شدن دفتر كارش بشود خبر داد. وي در فيسبوك خود مي نويسد: «دفتر کار من و همه افرادی که در ساختمان ما بودند امروز با حکم دادستانی پلمپ شد.»

وي مي افزايد كه «پلمپ در ساعتی اتفاق افتاد 
که من در دفترکارم نبودم. من و نسرین جهت پیگیری مزاحمت و تهدیدهای تلفنی که ۳ ماه بود درگیر آن بودیم به دادسرای قدس و کلانتری رفته بودیم.»
علاوه بر دفتر کار من، دفتر کار تمامی افرادی که در ساختمان بودند نیز بدون دلیل پلمپ شده است. دفتر شرکت تولید فیلم که پروانهٔ رسمی کار داشته و متولی ساختمان است، پلمپ شده است.»

رضا خندان در ادامه مي نويسد : «۳روز پیش افرادی از سوی پلیس امنیت به ساختمان هجوم برده، تمامی افراد حاضر در ساختمان از جمله ارباب رجوع‌ها را به همراه کامپیوترهای موجود در ساختمان با خود برده بودند. ۱۰ نفر پرسنل و ارباب رجوع را تا پاسی از شب بدون کوچک‌ترین توضیح و تفهیم اتهامی در پلیس امنیت و مراکز دیگر نگهداری می‌کنند. پلیس امنیت به یکی از دوستان گفته است که ما خودمان نیز از این شیوه و برخورد که به ما ابلاغ شده است گیج شده‌ایم.»
#ایران #حق_کار #نسرین_ستوده #رضا_خندان

No comments:

Post a Comment