Tuesday, September 22, 2015



حرکت های اعتراضی اقشار مختلف علیه سیاست های ضدمردمی و چپاولگریهای رژیم

#بگونه: اعتراضات در شهرهاي مختلف كشور هم‌چنان ادامه دارد.
كارگران و اقشار به جان آمده مردم عليه ستم و چپاول رژيم دد منش حاکم بر میهن اسیر، در شهرها و كارخانه ها و كارگاههاي مختلف دست به اعتصاب و اعتراض زدند.
اعتصاب پلاستيك فروشان خيابان 15 خرداد تهران در اعتراض به اخاذي مالياتي و فشار كمرشكن ركود بازار.
از سرگيري مجدد اعتصاب كارگران معدن مس سرچشمه كرمان در اعتراض به دستمزد پايين و كوتاه بودن مدت قرارداد.
اعتصاب مجدد كارگران شركت سايپا در كاشان به دليل عدم پرداخت حقوق.
ادامه اعتصاب صدها تن از كارگران فاز23 و 24 عسلويه
اعتراض دانشجويان دانشگاه آزاد كرمانشاه
ادامه اعتصاب آهن فروشان بازار شادآباد تهران
تجمع مردم اهر مقابل بيمارستان اين شهر پس از يك وقوع يك تصادف خونين به دليل خرابي جاده در مسير اهر ـ تبريز كه به كشته شدن پنج تن منجر شد.
تجمع اعتراضي اهالي روستاهای همجوار تبریز در مقابل ساختمان شوراي شهر رژيم در تبريز نسبت به نحوه خدمات رسانی دستگاه های دولتی.

کارخانه کرمان خودرو که 5هزار کارگر دارد بعد از دو هفته هم‌چنان تعطیل است و دلیل این تعطیلی که درپوش تعطیلات تابستانی عنوان شده است عدم وجود تقاضا برای خرید خودروهای تولیدی این کارخانه می‌باشد.

اعتصاب رانندگان خودروهای حمل بار در پایانه باربری بندر موسوم به خمینی.
اعتصاب رانندگان خودروهای حمل بار در پایانه باربری بندر موسوم به خمینی یک بار دیگر ادامه یافت. این اعتصاب در روز شنبه انجام گرفت. پیش از این هنگامی که رانندگان با بستن مسیر اعلام اعتصاب کرده بودند، مزدوران بسیجی با وحشیگری در مواجهه با اعتصاب رانندگان، مسیر تردد در جاده اصلی را باز کرده و با دستگیری تعدادی از رانندگان به خیال خود اعتصاب را درهم شکستند، اما رانندگان به جان آمده بار دیگر دست به اعتصاب زدند.

تعدادی از کارکنان اخراجی شرکت اتحاد ماشین، به همراه خانواده خود جلوی درب ورودی مجتمع مس میدوک تجمع کردند. نزدیک به دو سال قولهایی جهت رفتن بر سر کار به این افراد داده می‌شود ولی تا کنون عملی نشده است.لذا این کارکنان محروم برای احقاق حقوقشان به همراه خانواده خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

#اعتراض #سیاستهای_ضدمردمی #چپاولگری #رژیم

No comments:

Post a Comment