Thursday, August 27, 2015



گزارشی از اعتراضات گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر ایران
#بگونه : در حالیکه رژیم آخوندی در درون نظام پوسیده ی خود درگیر جنگ و جدال باندی است و پس از نوشیدن زهر اتمی توسط خامنه ای ،جنگ و جدالشان بیشتر هم شده ، مردم ستمدیده و به جان آمده در سراسر ایران برای گرفتن حق و حقوشان دست به تجمعات اعتراضی می زنند و در برابر مأموران مزدور سرکوبگر مقاومت کرده و اعلام میکنند تا به خواسته هایمان نرسیم دست از اعتراض برنمی داریم.
به گزارش رسیده از تهران: بیش از هزار تن از کارگران تعمیرات بخش انتقال نیروگاه تهران، بیش از 6ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، این کارگران به جان آمده به‌صورت نوبه‌ای در دسته‌های چندصدنفره، در برابر وزارت نیرو تجمع اعتراضی برپا می‌کنند. روز اول شهریور نیز جمعی از آنان ساعت ها در برابر وزارت نیرو تجمع اعتراضی برپا کردند.

در کرمانشاه- صبح روز چهارشنبه 4شهریور، جمعی از پرسنل پیمانی اداره راه و شهرسازی کرمانشاه در اعتراض به اخراج ناگهانی خود با کارگزاران رژیم در این اداره درگیر شده و خواهان بازگشت به کار وتعیین تکلیف وضعیت‌شان شدند.

کارگران رفتگر شهرداری فومن روز سه‌شنبه3شهریور در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوقشان دست از کار کشیدند و برای سومین بار طی ده روز گذشته در مقابل محل قدیم آتش‌نشانی فومن تجمع کردند.

روز سه‌شنبه 3شهریور جمعی از دارندگان مسکن مهر شهرستان مرودشت در مقابل دفتر مدیریت مسکن مهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

قم: پرستاران مرکز روانپزشکی بیمارستان کامکار قم از اضافه کاری سرباز زدند. این اقدام در اعتراض به پرداختهای نازل و ناعادلانه است.

در روز 4شهریور هیأت مدیره پرستاری شیراز و بوشهر نسبت به اخراج 4 پرستار بیمارستان امیر اعلم در تهران، اطلاعیه صادر کرده و در آن اخطار داده‌اند که اگر به این موضوع رسیدگی نشود با خشم و واکنش پرستاران مواجه خواهند شد. خاطرنشان می‌شود تا کنون شش هیأت مدیره و نمایندگان پرستاری در اعتراض به این اخراج، اطلاعیه صادر کرده‌اند. پیش از این نیز پرستاران آستارا، قم، یزد و خراسان به اخراج سرکوبگرانه پرستاران در بیمارستانهای تهران اعتراض کرده بودند.

جمعی از معلمین مقطع ابتدایی در اعتراض به بی‌عدالتی و تبعیض در سیستم آموزش و پرورش این شهر روز سه‌شنبه 3شهریور، مقابل اداره آموزش و پرورش این شهر تجمع کردند. معلمان می‌گفتند: کارگزاران رژیم در آموزش و پرورش الیگودرز عناصر اطلاعاتی را تحت عنوان معلم ابتدایی به‌کار گرفته و به آنان پاداش و ترفیع می‌دهند. با این ظلم و تبعیض ما چه کار کنیم؟.
#ایران #معلمان #پرستاران #کارگران #تجمع #اعتراض #اعتصاب#حقوق_بشر

No comments:

Post a Comment