Sunday, August 23, 2015



گرامي باد ياد و خاطره قهرمان ملي ايران زمين، علي اكبر اكبري، گُرد دلير و بي بيم و باكي كه لاجوردي جلاد را به سزاي جنايتهايش رساند
#بگونه: علي اكبر اكبري از خطه ي ايلام ديرين بود، كه ديار زادگاهش از محرومترين مناطق ايران است. او جواني ۱۹ ساله و عضو سازمان مجاهدين خلق ايران بود كه روز اول شهریور سال ۱۳۷۷ همراه با يكي از همرزمانش، اسدالله لاجوردی سردژخیم شکنجه‌گاههای خمینی و قساوت‌پیشه‌ترین جلاد تاریخ ایران و از آمران و عاملان شکنجه و قتل هزاران زندانی سیاسی را به سزاي جنايت هايش رساند.
علي اكبر قهرمان پس از آنكه با گامهاي استوار و خشم آگين، گلوله هايش را در شقيقه لاجوردی دژخیم نشاند و او را به زباله دان تاريخ فرستاد، در درگيري با پاسداران رژيم مجروح شد و جلادان پيكر نیمه‌جانش را به‌زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها بردند و او را به‌شهادت رساندند.
هلاکت لاجوردی، ضربه‌‌‌‌‌‌‌سنگینی به‌نظام پوسیده ‌‌‌‌‌‌‌آخوندی وارد آورد و متقابلا موجب شادمانی مردم در سراسر ایران و جامعه‌‌‌‌‌‌‌ایرانیان در سراسر جهان گردید.
آخوند خاتمی که در آن زمان رییس‌جمهور رژیم پلید آخوندي بود، ماسک مدره‌نمایی را از چهره‌اش برداشت و از جلاد بدنام نظام آخوندی، به‌عنوان «خدمتگزار مردم» یاد کرد و به‌این‌ترتیب، دعاوی دروغین اصلاح‌طلبی آخوندی را با سمبل شقاوت و خون‌آشامی مهر کرد و نشان داد که آخوند مدعی اصلاحات با سایر آخوندها هیچ فرقی نداشته و با منفورترین شکنجه‌گر تاریخ ایران در یک صف قرار دارد.
ياد و خاطره قهرمان ملي ايران زمين علي اكبر اكبري گرامي و راه سُرخش پر از رهروان ستم ستيز و رزم آور باد.

No comments:

Post a Comment