Thursday, August 20, 2015



احضار نسرین ستوده به زندان اوین
 خانم نسرین ستوده در صفحه فیسبوک خود نوشت :یکشنبه ای که گذشت, برگ قضایی به من ابلاغ شد که کاملا شبیه برگ احضار متهم بود , اما روی آن واژه ی احضاریه ذکر نشده است. علت حضور توضیح در خصوص اتهامات مندرج در پرونده ذکر شده است و شعبه ی احضار کننده, شعبه ی دوم بازپرسی دادسرای اوین است که در جنب زندان اوین تشکیل شده است.
در برگ احضاریه تصریح شده است که می توانم وفق مقررات یک نفر وکیل همراه داشته باشم. البته قصد ندارم همکاری را در معرض خطر قرار دهم, زیرا وکلا روزهای سختی را در ایران می گذرانند, اما امیدوارم این حق برای شهروندانی که اطلاعات حقوقی ندارند, به شایستگی رعایت شود.
از آنجا که اعلام چنین خبرهایی همواره می تواند به نگرانی هایی دامن بزند که ناراحت کننده است, در اعلام خبر عجله نداشتم. من به دوستانی که بابت احضارم نگران اند, می گویم «ناراحت نباشید, من وکیل ام و می دانم چگونه از خودم دفاع کنم !»

No comments:

Post a Comment