Thursday, August 20, 2015



قتل یک کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم جنایتکاران نظامی رژیم در ارومیه

هر روز کولبران زحمتکش که از سر ناچاری به زندگی مشقت بار و خطرناک کولبری پناه برده اند در خطر مرگ بدست جانیان ابوداعش قرار میگیرند و یکی یکی کشته میشوند.
بنا بر گزارش خبرگزاری کردپا ،روز سه شنبه 27 مرداد، شلیک مستقیم نظامیان جنایتکار رزیم ،مرگ کولبر زحمتکش به نام باباخان احمدوش ٣٩ ساله اهل روستای "کچله"ارومیه‌ای را در مناطق مرزی مرگور در شهرستان ارومیه درپی داشت.
به گفته یک منبع مطلع، این کولبر کُرد دارای ٣ فرزند می‌باشد که جهت تامین مایحتاج زندگی به شغل پرمخاطره کولبری در مناطق مرزی ایران ـ ترکیه روی برده بود.
باباخان احمدوش بر اثر شلیک مستقیم مأموران ابو داعش جنایتکاردر دم جان باخته است این منبع افزود: جسد این کولبر کُرد به پزشکی قانونی ارومیه منتقل و تاکنون به خانواده‌اش تحویل داده نشده است.
چند روز قبل نیز، یک کولبر جوان به نام امجد رمضان‌پور براثر شلیک مستقیم نیروهای انتظامی رژیم در مناطق مرزی "سیران بند" شهرستان بانه به شدت زخمی گردید.
"بگونه " کشتار کولبران زحمتکش را توسط رژیم جنایتکار و چپاولگر آخوندهای ستمگر را محکوم مینماید و از جوامع حقوق بشری میخواهد در برابر این جنایت رژیم ساکت نمانند.

No comments:

Post a Comment