Wednesday, August 19, 2015



عراقيان خواستار محاكمه المالكي ولی حکومت ایران مانع آنست

 مالکی که پیشتر در فرودگاه عراق از سفر به خارج ممنوع شده بود، بهر طریق و به بهانه شرکت در اجلاس مذهبی در تهران خود را به اربابش، ولی‌ فقیه آخوندی رساند و ملاقاتي با علي خامنه‌اي و حسن روحاني رئيس جمهور رژيم داشت.
مالكي با رفتن به نزد رژيم و حمله به عربستان ثابت كرد كه وي ادامه سياست رژيم ايران است. المالكي توجه ندارد که كار او تمام شده و متعلق به گذشته است و در آينده هيچ جايي در روند سياسي عراق نخواهد داشت چرا كه اینک حتي يك بار سنگين روي دوش حزب الدعوه شده است.

گسیل پاسدارقاسم سليماني به عراق براي جلوگيري از محاكمه مالكي
از طرف دیگر بدنبال نهائي شدن گزارش تحقيق پارلماني در مورد دلايل سقوط موصل و مشخص كردن ليستي از متهمين اين واقعه كه در رأس آن نوري مالكي نخست وزير پیشین عراق قرار دارد، مالكي را که در تهران پناه گرفته، از بازگشت به عراق منصرف نموده است.
خامنه اي امروز بعدازظهر پاسدار قاسم سليماني را که فرد شماره یک ايران در دخالت در عراق مي باشد راهي عراق كرد تا مانع از محاكمه مالكي گردد.
قاسم سليماني با حيدر عبادي نخست وزير عراق و سپس با هادي عامري، سرکرده سپاه تروریستی قدس در عراق ديدار كرد تا براي جلوگيري از محاكمه مالكي توطئه بچیند.
روشن نيست حيدرعبادي چه پاسخي به قاسم سليماني داده است ولي گفته شده كه هادي عامري فرمانده بسيج به قاسم سليماني وعده داده كه با هر ترفند ممکن از اين محاكمه جلوگيري خواهد كرد.

No comments:

Post a Comment