Monday, August 24, 2015



سفر پاسدار قاسم سليماني به عراق براي پشتيباني از نوري مالكي و جلوگيري از محاكمه وي 
#بگونه: درپي بازگشت مالكي از ايران و نگراني رژيم از سرنوشت وي كه در راس ليست متهمين به فساد قرار دارد و مردم عراق خواستار محاكمه و مجازات وي مي باشند، خامنه اي قاسم سليماني را براي حمايت و پشتيباني از گماشته جنايتكار و فاسدش به عراق فرستاده است تا او ر ا از مخمصه نجات دهد.
به گزارش منابع عراقی، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی تروريستي قدس، هفته گذشته به عراق سفر كرده و هدف وي از اين سفر جلوگیری از محاکمه نوري مالكي مي باشد.
بنابه اين خبر،قاسم سلیمانی در سفر خود به کربلا، ضمن بازدید از مرقد امام حسین، همراه با ابومهدی المهندس، فرمانده “الحشد الشعبی” در بازار این شهر قدم زده است.
به گفته یک مقام مسئول در الحشد الشعبی، گروه شبه نظامی شیعه عراقی نزدیک به جمهوری اسلامی، هدف از این راه پیمایی در بازار شهر کربلا، تاکید بر حفظ آرامش در شهر بوده است. در روزهای اخیر شهر کربلا شاهد تظاهراتی بر ضد مالکی بوده است. تظاهرکنندگان در این شهر خواستار محاکمه مالکی بخاطر فساد گسترده مالی شده بودند
رسانه های رژيم ضمن گزارش سفر پاسدار سلیمانی به عراق، از او با عنوان فرمانده نیروهای مستشاری رژيم در عراق یاد کرده اند. گفته می شود که سلیمانی در این سفر با سیستانی از مراجع شیعی عراق نیز ملاقات کرده است.

No comments:

Post a Comment