Saturday, August 29, 2015





كابينه آخوند روحاني از زبان وزير اطلاعات رژيم

#بگونه: روباه بنفش كه سياست هاي مماشاتگر غربي او را به عنوان يك آخوند مدره حلوا حلوا مي كردند ولي اين حلواي خونآلود را هيچ كس در افكار عمومي خريدارش نيست بر خلاف احمدي نژاد كه دهان گشادتر دروغ مي گفت و ايشان شمرده و بي دريغ با همان وقاحت احمدي نژادي دروغ مي گويند، خود يك آخوند امنيتي بوده و سالها در شوراي عالي امنيت رژيم در سركوب مردم ايران و صدور تروريسم و سياست دست يابي به بمب اتم براي حفظ بقاي رژيم مشاركت مستقيم داشته است. او در حقيقت جزو آمران جنايت و فساد مي باشد و كابينه اش از زبان آخوند محمود علوي وزير اطلاعات رژيم كه به گفته ايشان همه پايبند به ”آرمانها ي نظام” هستند گوياي اين حقيقت است كه نمي توان بر عكس نهاد نام زنگي كافور! روز دوشنبه 2شهریور 94 آخوند محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه روحانی اذعان کرد که تمامی وزیران کابینه روحانی از پاسداران، مأموران وزارت اطلاعات، دژخیمان قضاییه و آمران و عاملان سرکوب و جنایت در دوران حاکمیت نظام ولایت‌فقیه هستند.
وی در گفتگو با تلویزیون شبکه 1 رژیم گفت: «وزرایی هم که ایشون (روحانی) انتخاب کردند نوعا کسانی هستند که یا خاستگاهشون سپاه پاسداران است یا اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی (یک ارگان سرکوب وابسته به پاسداران) یا این‌که از نهادهای انقلابی دیگه از دستگاه قضاییه، از بین سربازان گمنام امام زمان (اسمی که رژیم برای وزارت اطلاعات به‌کار می‌برد)... هستند این ترکیب باعث شده که یک ترکیب پایبند به آرمانها به وجود آورده است...
آخوند علوی در اثبات سرسپردگی کابینه روحانی به خامنه‌ای گفت: «به‌دلیل ارزش رهنمودهای [خامنه‌ای] این دولت هر روز که از عمرش گذشته پیوندش با مقام معظم رهبری محکمتر و مستحکمتر شده است». وی در عین‌حال در یک دهن کجی به خامنه‌ای که تاکنون بارها خودش را از جزییات تواقق اتمی بی‌اطلاع نشان داده، گفت: «ما جزئیات مذاکرات و صورت مذاکرات رو در کوتاهترین فرصت» برای خامنه‌ای می‌فرستادیم... و او «با استحضار از آنها مذاکره‌کنندگان رو افراد متدین و متعهد و توانمند و شجاع و امین خطاب» کرد.
دبير خانه شوراي ملي مقاومت ايران اپوزسيون اصلي رژيم طي اطلاعيه اي در واكنش به سخنان وزير اطلاعات رژيم نوشت: ”سخنان وزیر اطلاعات روحانی نشانگر آن است که «میانه‌روی و اعتدال» در فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چیزی جز یک توهم نیست و ژستهای روحانی چیزی جز تلاش برای کسب سهم بیشتری از قدرت و چپاول سرمایه‌های مردم ایران نیست.”
#ایران #روحانی #اعدام

No comments:

Post a Comment