Friday, August 28, 2015



گزارشی از تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم در سراسر ایران

#بگونه : تجمعات اعتراضی مردم به جان آمده از تمامی قشرهای گوناگون در سراسر کشور رو به گسترش است و مردم زیر فشار و سرکوبگریهای رژیم دیکتاتور چپاولگر دست از اعتراض خود بر نداشته و اعلام میدارند تا رسیدن به خواسته هایمان مقاومت میکنیم .
بنا به گزارش رسیده روز چهارشنبه 4شهریور ، مغازه‌داران مجتمع خلیج فارس در سه راه امین تهران در اعتراض به اخاذی 
مالیاتی رژیم آخوندی مغازه‌های خود را بستند. این حرکت اعتراضی با بازدید نماینده گمرک همزمان شد.
کرمانشاه - کارکنان پیمانی اداره هواشناسی کرمانشاه که اخیراً اخراج شده‌اند در مقابل این اداره تجمع کردند. تجمع‌کنندگان ضمن اعتراض به اخراج خود خواستار بازگشت به‌سر کار شدند.
کرج - جمعی از تاکسی‌داران خط میدان آزادگان کرج اعتصاب کردند. اعتصابیون به قطع یارانه 50 درصدی بیمه اعتراض کردند.
روز پنجشنبه پنجم شهریور، تاکسی داران خط 2 محمد شهر کرج تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع در حمایت از اعتصاب روز چهارشنبه تاکسی داران سایر مناطق کرج و شهرهای اطراف صورت گرفت. تاکسی داران نسبت به وضعیت بد معیشتی و از جمله پایین بودن کرایه‌ها اعتراض دارند.
طبق خبر دریافتی روز پنجشنبه 5شهریور ، جمعی از مربیان مهدکودک و پیش دبستانی بندرعباس در برابر اداره کل آموزش و پرورش تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواستار استخدام رسمی بدون شرکت در آزمون وزارت آموزش و پرورش شدند. این آزمون قرار است در نیمه دوم شهریورماه برگزار شود.
بنا‌ به خبر دیگری کشاورزان منطقه دژکرد اقلید فارس در اعتراض به کمبود آب کشاورزی در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند. آنان سپس اعتراض خود را به مقابل دادگستری ارتجاع در اقلید کشاندند. این تجمعهای اعتراضی روز پنجشنبه 5شهریور برگزار شد.
جمعی از فارغ‌التحصیلان و مهندسان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با تجمع در مقابل دفاتر اعضای مجلس رژیم از زاهدان خواستار برکناری مدیر کل جهاد کشاورزی این استان شدند. در این تجمع که روز پنجشنبه 5شهریور برگزار شد، معترضان همچنین خواستار ابطال سهمیه استخدامی فارغ‌التحصیلان کشاورزی این استان شدند.
روز پنجشنبه 5شهریور ، جمعی از رفتگران زحمتکش شهر یاسوج در اعتراض به تمدید نشدن قرارداد شغلی در برابر استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
این رفتگران در شش ماه گذشته به‌عنوان کارگر روزمزد کار کردند.
بنا‌ به خبر دیگری روز پنجشنبه 5شهریور، جمعی از حامیان محیط زیست در شاهرود در اعتراض به قطع بی‌رویه درختان در برابر دادگستری ارتجاع تجمع کردند. تجمع‌کنندگان
خواستار برخورد با شرکتهای بهره‌بردار از جنگلها و منابع طبیعی در این شهرستان شدند. این شهرها عمدتاً در دست ایادی و کارگزاران رژیم و وابستگان به آنها هستند.

#ایران #مردم #اعتراض #تجمع #اعتصاب #سرکوب #مقاومت

No comments:

Post a Comment