Saturday, August 22, 2015



گزارشی از اعتراضات مردمی در شهرهای تهران، مشهد ،یزد،رشت و قزوین

 حرکتهای اعتراضی مردم به جان آمده پس از زهرخوری اتمی رژیم ، گسترده تر از قبل ادامه دارد و مردم در سراسر کشور برای گرفتن حق و حقوق خود از آخوندهای چپاولگر به پا خواسته اند.
به گزارش رسیده از تهران ، روز پنجشنبه 29مرداد،ساکنان خیابان گرگان تهران در اعتراض به قطعی مستمر برق در مقابل اداره برق این منطقه تجمع کردند. تجمع‌کنندگان می‌گویند قطعی برق مشکلات جدی برای کودکان و بیماران در این فصل گرما ایجاد کرده است.
*****
روز پنجشنبه 29مرداد ،کارگران کارخانه تیر آهن میبد یزد در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند. تجمع‌کنندگان همچنین خواستار واریز حق بیمه شدند.
کارگران می‌گویند کارخانه در حال ورشکستگی است و حق ما را نمی‌دهند.
*****
کارگران کارخانه ساریون خراسان رضوی که مدت هفت ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده شدند.
در این تجمع حضور زنان کارگر چشمگیر بود. این تجمع روز پنجشنبه 29مرداد 94 برگزار شد
*****.
روز پنجشنبه 29مرداد، جمعی از قهوه‌داران قزوین در اعتراض به پلمپ قهوه‌خانه‌های این شهرستان در مقابل شبکه بهداشت استان قزوین تجمع کردند. پلمپ قهوه‌خانه‌ها و قطع تنها راه امرار معاش این افراد، با حکم دادستانی ارتجاع صورت گرفته است.
*****
روز پنجشنبه 29مرداد ،جمعی از شالیزکاران گیلانی در مقابل استانداری رژیم در رشت تجمع اعتراضی برپا کردند. کشاورزان معترض می‌گویند حدود ١سال است برنج را به انبارداران برنج فروخته‌اند، اما تنها نیمی از پول خود را دریافت کرده‌اند. کارگزاران رژیم یک‌سال است
وعده‌های دروغ به کشاورزان می‌دهند.

No comments:

Post a Comment