Friday, August 21, 2015



گزارشی از اعتراضات مردمی در سنندج ،مریوان، کرج، و قزوین 

#بگونه : رژیم ضد مردمی و چپاولگر که هر چه توان مالی دارد برای سزکوب مردم خرج میکند و پول و اسلحه را برای کشتار مردم بیگناه سوریه به بشاراسد دیکتاتور میدهد و در یمن به تروریستهای حوثی کمک مالی و تسلیحاتی می رساند و اختلاسهای کلان به جیب میزند و ثروتهای چپاول شده از مردم را به حسابهای خارجی خود واریز می نماید ، دروزارت آموزش و پرورش بودجه ندارد واز مردم برای ثبت نام در مدارس اخاذی می کند و وضعیت در بیمارستانهای دولتی اسف بار است و بیماران بی بضاعت پذیرش نمی شوند و پرستاران زحمتکش برای گرفتن حقوق ناچیزشان باید دست به اعتراض و اعتصاب بزنند و کارگران زحمتکش ماه ها حقوقشان را دریافت نکنند و معلمان بخاطر حق طلبیشان سر از زندانها در آورند و.....
به گزارش رسیده روز پنجشنبه 29مرداد ،جمعی از والدین دانش‌آموزان مراکز پیش دبستانی در سنندج در اعتراض به هزینه‌های سرسام‌آور و اخاذی از طرف کارگزاران رژیم در مقابل اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 سنندج واقع در خیابان انقلاب تجمع کردند.
بنا‌ به خبر دیگری از همین شهر کارکنان پیمانی بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج در اعتراض به اخراج ناگهانی، در مقابل دفتر مدیریت بیمارستان تجمع کردند و خواستار برگشت به‌سر کار شدند. این تجمع روز پنجشنبه 29مرداد 94 صورت گرفت.
در همین روز گروهی از خانواده‌های بیماران بستری در بیمارستان 160 تخت خوابی سنندج در اعتراض به اخاذی ایادی رژیم به بهانه تعرفه‌های درمانی تجمع کردند.
در این تجمع که روز پنجشنبه 29مرداد 94 برگزار شد، تجمع‌کنندگان به پایین بودن سطح
خدمات و بهداشت بیمارستان نیز اعتراض کردند.
-----------------------
تاکسی داران ایستگاه تاکسی گلشهر کرج اعتصاب کردند. این اعتصاب روز پنجشنبه 29مرداد 94 صورت گرفت. اعتصابیون گفتند: تمام سهمیه‌ها و یارانه‌هایی که به تاکسی داران داده می‌شد حذف شده است. سهمیه بنزین آنان نیز حذف گردیده است.
روز پنجشنبه 29مرداد همچنین با شروع شیفت کاری صبح در کارخانه سیمان آبیک در جاده تهران - قزوین، کارگران اعتصاب کردند. این اعتصاب در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده و واریز نشدن حق بیمه صورت گرفت.
در همین روز گروهی ازکارگران اخراجی شهرداری مریوان در اعتراض به اخراج و بلاتکلیفی شغلی در مقابل معاونت خدمات شهری شهرداری مریوان تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواستار بازگشت به سرکار شدند.
#ایران #اعتراض #اعتصاب #تجمع #کارگر #رانندگان #دانش_آموزان#مردم #حقوق

No comments:

Post a Comment