Sunday, October 4, 2015



قرار دادگاه آتنا فرقدانی به اتهام دست دادن با وکیل خود, محمد مقیمی

#بگونه: در رژیم سراپا فساد آخوندی که هرکدام از دست اندر کاران حکومتی بانی و باعث و مشتری انواع و اقسام گونه های فساد اخلاقی از اعتیاد و فحشا گرفته تا فروش دختران بی پناه ایران به شیوخ خاورمیانه هستند فرزندان بیگناه مردم ایران بدلایلی ساخته و پرداخته ذهن بیمار مزدوران و اعیان و اصحاب همین رژیم راهی زندانها شده و روزانه اعدام میشوند. 
چندی پیش آتنا فرقدانی هنرمند مبارزی که بدلیل بنمایش گذاشتن معضل های جامعه ایران و ذات حیوانی نمایندگان مجلس آخوندها در هنر خود به زندان افتاده است با جرم عجیب و غریبی به بهانه دست دادن با وکیل مدافعش آقای محمد مقیمی مواجه شد. 
بنا به گزارشهای رسیده ساعت ۱۰ روز شنبه آینده در بیدادگاهی در تهران قرار است اتهام رابطه نامشروع دون از زنا منتسب به آتنا فرقدانی و وکیل او محمد مقیمی که پیرو دست دادن این وکیل و موکل بررسی شود.
این اتهام پیشتر آتنا فرقدانی را بر آن داشته بود که به دلیل تهمت و آزار کلامی از سوی زندانبان ها سه روز اعتصاب غذا کند. گفتنی است مادر آتنا فرقدانی چنین رفتارهایی به صرف یک “اتهام دروغین” را “غیرقانونی و غیرشرعی” خواند که موجب آزار دخترش در محیط زندان شده است.

#ایران #زنان #زندانی_سیاسی #نقاش #آتنا_فرقدانی

No comments:

Post a Comment