Sunday, October 18, 2015



نامه اعتراضی زندانیان سیاسی زندان اوین ،گوهردشت و مرکزی کرج، نسبت به سفر وزیر خارجه آلمان به ایران برای برگزاری کنفرانس مقدماتی امنیتی در تهران

#بگونه : سياستمداران مماشاتگر غرب بدون توجه به سرکوب و شکنجه و ایجاد فصای اختناق بیشتر در جامعه و اعدام های فزاینده روزانه توسط دژخیمان رژیم ، پس از توافق هسته ای ، گوی سبقت را برای رفت و امد به ایران و ایجاد روابط با رژیم آخوندهای چپاولگر برای رسیدن به منافع خود ، از یکدیگر می ربایند. در این راستا اعتراضات زندانیان سیاسی در بند رژیم و جوامع حقوق بشری و مردم آزادیخواه به این مماشاتگران می تواند در تغییر سیاست آنها جهت ایجاد روابط بیشتر تأثیر گذار باشد و مانع شود. در این رابطه قابل ذکر است که اعتراض زندانیان سیاسی و مردم آزادیخواه به سفر رئیس پارلمان اروپا، از رفتن ایشان به ایران جلوگیری کرد و رئیس پارلمان اروپا سفرش را لغو نمود.
بنا به گزارش رسیده، زندانیان سیاسی در زندانهای اوین ،گوهردشت و مرکزی کرج ،در نامه ای به وزیر امور خارجه آلمان اعتراض خود را به سفر وی به ایران جهت برگزاری کنفرانس مقدماتی امنیتی در تهران ، اعلام نمودند:
آقای فرانک والتر اشتاین‌مایر وزیر خارجه کشور آلمان
چگونه از حکومتی که امنیت مردم خودش را تأمین نمی‌کند و تازه خودش قاتل و شکنجه‌گر مردم خودش است انتظار دارید که برای بحرانهای امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی راه‌حل داشته باشد. اگر این رژیم می‌توانست به امنیت کسی کمک کند اول برای مردم خودش می‌کرد در حالی‌که الآن دارد تمامی خواسته‌های مردم را با دستگیری و زندان و شکنجه و اعدام پاسخ می‌دهد. با چنین رژیمی شما چه حرفی در مورد امنیت دارید که بزنید؟
رژیمی که خودش اصلی‌ترین حکومت صدور تروریسم به منطقه از جمله عراق و سوریه و یمن است، چه انتظاری هست که راه‌حل برای این مسائل داشته باشد.
ما از آمدن شما به تهران و نشست و برخاستتان با سران این رژیم استقبال نمی‌کنیم. ولی با این‌حال اگر می‌خواهید بیایید لطفاً یک سر هم به زندانها بزنید و حرفهای ما را نیز در مورد نقش این رژیم در امنیت جهانی بشنوید.
جمعی از زندانیان سیاسی در زندانهای گوهردشت، زندان مرکزی کرج و زندان اوین ٢٤ مهر94

#ایران #زندان_اوین_گوهردشت_مرکزی_کرج #اعتراض #آلمان #سفر#تهران

No comments:

Post a Comment