Tuesday, October 13, 2015



پاسدارهمداني،جنايتكاري كه پرونده جنايتهايش از كردستان تا تهران و از تهران تا عراق و سوريه بود، سرانجام به درك واصل شد 
#بگونه: پاسدار همدانی در سال ۸۸ فرمانده سپاه محمدرسول الله بود كه ماموريت حفظ امنيت تهران بزرگ و سركوب قيام مردمي كه عليه رژيم به خيابان آمده بودند را برعهده داشت. او بدين خاطر در جلسه‌ای در لوگزامبورگ در ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۱ میلادی در فهرست تحریم اتحادیه اروپاا قرار گرفت.
همد
اني جنايتكار از همدستان صياد شيرازي، جلاد مردم كردستان بود و رد پاي جنايت هايش از كردستان تا تهران و عراق و سوريه پيداست. او كه معاونت پاسدار قاسم سليماني فرمانده نيروي تروريستي قدس در سوريه را بر عهده داشت، سر انجام همراه با شماري ديگر از سركردگان سپاه پاسداران و يك سرهنگ ارتش اسد جنايتكار توسط رزمندگان سوري به هلاكت رسید.
لازم به یادآوری است که پاسدار همدانی وظیفه فرماندهی در دوران جنگ ضد میهنی درعملیات کربلای 4 و 5 را نیز به عهده داشت که این عملیات منجر به کشته شدن هزاران سرباز و دانش آموز زیر سن قانونی گردید و در نهایت نیز با شکست سنگینی مواجه شد.
به این ترتیب پهلوان پنبه نظام که در برابر مردم بی دفاع و بی سلاح ایران القابی همچون سردار و سرتیب و فرمانده ... را یدک می کشید روز پنجشنبه مصادف با 16 مهرماه در یک مصاف جدی در برابر ارتش آزادی بخش سوریه به سرعت برق وباد پوزه اش بخاک مالیده شد و جنازه اش برای ولی فقیه جنایتکار پس فرستاده شد.
اما اكنون پرسش اين است كه چرا هيچ خبري از پاسدار قاسم سليماني نيست؟ آيا او زنده است يا به سرنوشت پاسدار همداني دچار گشته؟ وي نه پيامي به مناسبت هلاكت پاسدار حسين همداني داد و نه در مراسم تشييع جنازه او شركت كرد. در برخي محافل درون رژيم به هم مي گويند نكند كه سرلشكر سليماني هم سپهبد سليماني شده است؟!! اخبار موثق از درون رژيم حاكي از اين است كه پاسدار قاسم سليماني و پاسدار همداني روز دوشنبه گذشته 13 مهر (5 اكتبر) نزد «آقا» (خامنه اي ولي فقيه) بوده اند و طرح يك عمليات مهم را براي تأييد نزد رهبر جمهوري اسلامي ايران برده اند كه طرح تأييد شده است.

#ایران #سرکوب #قیام #ارتش_آزادیبخش #سوریه #جوانان

No comments:

Post a Comment