Friday, October 9, 2015



پایان دلخراش زندگی جوان دانشجوی ۱۹ ساله به دلیل زندگی در ورطه یاس و ناامیدی و سرکوبگرحکومت آخوندی 

#بگونه: به گزارش خبرنگار کُردپا، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سردشت بنام "بهنام فرخه‌پور" ١٥ مهرماه با اسلحه کمری خودکُشی کرد و به زندگی خود پایان داد.
در توضیح این خبر آمده است: بهنام ( جوان دانشجوی 19 ساله ) پس از گرفتن اسلحه‌ای کمری از یک شخص دیگر، خود را با موتورسیکلت به اطراف جنگلهای روستای "فهقی خدریان" میرساند و در این اثنا با زدن گلوله به ناحیه سرش به زندگی خویش خاتمه ‌داد.
جسد بی‌جان بهنام از ظهر روز چهارشنبه در بیمارستان سردشت می‌باشد و تا لحظه تنظیم این خبر، تحویل خانواده‌ی فرخه‌پور نشده است.
قابل توجه است که در یک سال اخیر، میزان خودکُشی‌ها در ایران و بویژه سردشت روند صعودی داشته به نحوی که از آن به عنوان یک اپیدمی یاد می‌کنند. از نظر آسیب شناسی اجتماعی یکی از مهمترین دلیل بالا رفتن آمار خودکشی در بین جوانان کشور و از جمله دانشجویان را باید در فشارهای اجتماعی وارده از سوی حکومت مستبد و سرکوب کننده آخوندی دانست که جوانان کشور را به ورطه یاس و ناامیدی کشانده است. شک نیست تا زمانی که ریشه این حکومت جنایتکار آخوندی از ایران کنده نشود هرگز نمی توان راهکار واقعی برای حل مشکلات جوانان مهین سخن گفت و متاسفانه همچنان باید منتظر شنیدن خبرهای دردناکی از این دست باشیم.
#ایران #جوانان #خودکشی #سردشت

No comments:

Post a Comment