Tuesday, October 13, 2015



راديو فرانسه: شوراي ملي مقاومت در كنفرانسي در پاريس غرب را به سازش با رژيم ایران برغم نقض حقوق بشر و افزايش اعدام ها متهم کرد
#بگونه: به گزارش رسانه هاي خبري و شبكه هاي اجتماعي فيسبوك و توئيتر،امروز شنبه ۱۸ مهر برابر با ۱۰ اکتبر، به مناسبت روز جهاني عليه اعدام ، كنفرانسي در پاريس توسط شوراي ملي مقاومت ايران با حضور خانم مريم رجوي برگزار گرديد.
راديو فرانسه در گزارش كوتاهي در اين باره مي نويسد: شورای ملی مقاومت ایران، در کنفرانسی که امروز شنبه دهم اكتبر در پاریس برگزار کرد جامعۀ بین المللی از جمله کشورهای غربی را به سازش با جمهوری اسلامی ایران برغم نقض حقوق بشر و افزایش بی سابقۀ اعدام ها در این کشور متهم نمود. در این کنفرانس، مریم رجوی، رییس شورای ملی مقاومت ایران، اظهار داشت که شمار اعدام ها در ایران در دورۀ ریاست جمهوری حسن روحانی نسبت به دورۀ محمود احمدی نژاد سه برابر افزایش یافته است. 
گفتني است كه در اين كنفرانس فرزاد مدد زاده از زندانيان از بند رسته و پريا كهندل فرزند زنداني سياسي صالح كهندل نيز شركت داشته و در باره شكنجه و شرايط زندان و خانواده هاي زندانيان سياسي براي شركت كنندگان در اين كنفرانس و افكار عمومي دنيا توضيحات مبسوطي ارائه داده اند.

No comments:

Post a Comment