Wednesday, October 7, 2015



اعدام زندگی و زندانیان قربانی نظام در زندان گوهردشت کرج

#بگونه: رژیم جهل و جنایت آخوندی سحرگاه امروز به نقل از روابط عمومی رژیم در زندان گوهردشت کرج، از میان نه زندانی متهم به قتل، سه تن را اعدام کرد، یک نفر در پای چوبه دار بخشیده شد و بقیه با اخذ مهلت به اندرزگاه های خود بازگشتند.
این افراد گرچه به جرم قتل به پای چوبه دار رفتند، اما فراموش نکنیم که در ریشه یابی علت رواج بزهکاری و جرم و جنایت در ایران ، باید به سیستمی نگاه کرد که این آدمها از شهروندان آن بحساب می آیند.
به یقین در کشوری که کارگزاران آن خود نه تنها از فاسدترین و بی مسئول ترین افراد جامعه شمرده می شوند که آنان را می بایست همردیف با جنایتکارترین و تبهکارترین حاکمان قرن حاضر شمرد که سزاوار محاکمه در دادگاههای بین المللی به جرم جنایت علیه بشریت می باشند.
شک نیست به دلیل رواج فقر و اعتیاد، بیکاری و فشارهای اقتصادی، سرکوب گسترده زنان و جوانان و فسادهای گسترده مالی و اداری در جای جای سیستم از سوی حاکمان آخوندی، و در دست گرفتن مافیای قدرت از سوی سپاه و باند های مشخص حکومتی ، مضاعف بر ترویج خشونت توسط رژیم ، با اعدام روزانه جوانان ( قربانیان نظام ) در میدانهای شهر ، انتظاری جز مرگ جوانان به دلیل افسردگی ، خودسوزی بخاطر اعتراض و یا رواج خشونت و نزاع های خیابانی و چاقو کشی در کنار فروش اعضای بدن در پی فقر شدید اقتصادی در سطح جامعه نخواهد بود.
و بدین گونه است که صبح امروز باز هم شاهد اعدام سه تن دیگر از جوانان میهن بودیم و همچنین یکی از زندانیانی که قرار بود امروز حکم آخوند پسندانه قصاص در مورد وی اجرا شود، حمید رضا اژدری نام داشت که در سال ۱۳۸۹، به دنبال درگیری با دوستش وی را به قتل رسانده بود اما اولیای دم در یک حرکت انسان دوستانه و ضد رژیمی قاتل فرزندشان را در پای چوبه دار بدون دریافت هیچ گونه دیه ای، بی قید و شرط بخشیدند و یک بار دیگر فرصت زندگی به وی دادند.
اما حکم اعدام زندانیان دیگری به نامهای داریوش شیرازی ، مجید جوان خلیل پور و همچنین مرتضی بیات مورد اجرا قرار گرفت.
در همین راستا ۵ زندانی دیگر به نامهای محمد بیک محمدى، محمد میکاییل زاده، علیرضارحیمی، محمد عزیزآبادی و محمد بیگى با مهلت اولیای دم، از پای چوبه به زندان بازگشتند تا مددکاران و خانواده های این زندانیان فرصت مجددی جهت اخذ رضایت داشته باشند.
#ایران #اعدام #قربانیان #قصاص #گوهردشت_کرج

No comments:

Post a Comment