Wednesday, October 7, 2015



شهردار رژیم در کرمانشاه ۳۰ كارمند باسابقه را به بهانه نبود بودجه و مشکلات مالی اخراج کرد!

#بگونه: بر اساس گزارشات رسیده، روز یکشنبه (١٢ مهرماه) شهردار رژیم در کرمانشاه مستقیماً دستور اخراج ٣٠ کارمند و کارگر شاغل در فرهنگسرای موسوم به "آیت‌الله نجومی" را صادر کرده است.
لازم به ذکر است که شهرداری کرمانشاه که از سال ١٢٩٩ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرده است در حال حاضر به دلیل بی‌تدبیری و انحصارطلبی و سیاست بزن وببند کارگزاران گماشته شده از سوی رژیم آخوندی، در حال حاضر با بدهی ٥٠٠ میلیارد تومانی دست‌وپنجه نرم می‌کند.
در همین راستا اخراج 30 کارمند و کارگر شاغل در حالی صورت می گیرد که پرسنل اخراجی دارای "سال‌ها سابقه‌ کار" و فعالیت در مدیریت و بدنه شهرداری بوده‌اند.
در همین رابطه یکی از این کارگران با اشاره به "بهانه‌ی نبود بودجه مالی و مشکلات اقتصادی" در اخراج آنان از شهرداری، گفت: "بنده به منظور اعتراض با شهردار کرمانشاه، دکتر عبدالرضا شعبانی دیدار کردم که وی به بنده گفت که اگر می‌خواهید می‌توانید به صورت افتخاری کار کنید."
اخراج این تعداد کارگر و کارمند از شهرداری در حالیست که امروز عبدالرضا شعبانی شهردار رژیم در کرمانشاه طی ملاقات عمومی با مردم اظهار داشت که " فصل‌الخطاب همه‌چیز قانون است ".
پیشتر نیز ده‌ها پیمانکار شهرداری در اعتراض به مطالبات معوقه خود در محوطه‌ی بیرونی ساختمان شهرداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.
#ایران #کارگران #اعتراض #شهرداری

No comments:

Post a Comment