Tuesday, October 13, 2015



نامه زندانی سیاسی علی معزی خطاب به مارتین شولتز: ارزشهایی مانند حقوق‌بشر، آزادی ها و معیارهای دموکراتیک از عالی‌ترین محصولات تمدن بشری است. چند دلار منافع تجاری به زیر پا گذاشتن این ارزشها نمی‌ارزد
#بگونه: علی معزی زندانی سیاسی مقاوم در سیاهچالهای خامنه ای با نگارش نامه ای خطاب به رییس پارلمان اروپا در آستانه سفر وی به ایران به مارتین شولتز ( رییس این پارلمان ) درباره میزبانان جنایتکار وی در این سفر هشدار داد.
علی معزی در نامه خود آورده است :
رئیس پارلمان اروپا جناب آقای مارتین شولتز،
از قرار معلوم شما به ملاقات سردمداران، سرکوب، شکنجه اعدام و تروریسم در تهران می‌روید. در آن صورت با دستان خونینی دست می‌دهید که آغشته به خون مردم ایران می‌باشد.
شایسته نیست که در چنین شرایطی به خدمت ملاها بیایید و خود را آلوده کنید. حالا که می‌روید، هر گونه روابط اقتصادی را به رعایت حقوق‌بشر توسط آنها مشروط نمایید. . ارزشهایی مانند حقوق‌بشر، آزادیها و معیارهای دموکراتیک از عالی‌ترین محصولات تمدن بشری است. چند دلار منافع تجاری به زیر پا گذاشتن این ارزشها نمی‌ارزد. خوش و بش کردن و پالوده خوردن با این رژیم سراپا پلید و فساد و جنایت انزجار مردم ستم‌کشیده ما را بر می‌انگیزد.
حداقل از شما انتظار می‌رود که حد و مرزهای مناسبات خود را با حاکمیت منفوری مانند رژیم ایران طوری تنظیم کنید که در خدمت جری‌تر کردن آنها برای اقدامات ضدبشری نباشید.
با آرزوهای نیکی و درستکاری
زندان مرکزی ندامتگاه کرج. علی معزی. مهر ماه 1394.
#پارلمان_اروپا #علی_معزی #تروریسم #سرکوب

No comments:

Post a Comment