Wednesday, October 21, 2015



گزارشی مبنی بر احتمال اعتصاب غذا از سوی زندانیان بند 2 زندان گوهردشت کرج

#بگونه: بر اساس آخرین اخبار تکمیلی بدست آمده از زندان گوهردشت کرج، بازدید فرمایشی رئیس سازمان های زندانهای رژیم در شهر تهران از زندان گوهردشت به دنبال واکنش زندانیان سیاسی ناتمام ماند.
روز یکشنبه به تاریخ 26 مهر ماه 94 به دنبال بازدید رئیس سازمان زندانهای رژیم در شهر تهران که همراه با تشریفات و هیئت وابسته در حال انجام بود بد
لیل واکنش زندانیان سیاسی که در این بند نگهداری می شوند ناتمام ماند.
پاسدار سهراب سلیمانی رئیس زندانهای رژیم با مشاهده وضعیت زندانانیان سیاسی ابتدا از وضعیت رسول حردانی که بتازگی از ناحیه زانوی پا مورد عمل جراحی قرار گرفته بود آگاه شد که نامبرده از عدم تکمیل درمان و رسیدگی دیرهنگام به وضعیت نامساعد جسمانی اش گلایه داشت. سپس بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری محبوس در زندان خواستار صحبت با پاسدار سلیمانی شد که وی به بهانه کمبود وقت، معاونت حفاظت اطلاعات سازمان زندان های رژیم را بعنوان نماینده خود معرفی کرد تا در دفتر مدیر اندرزگاه 2 پاسخگو باشد. در ادامه با تجمع و هجوم زندانیان سیاسی جهت طرح پرسش ها و مطالبات خود، پاسدار سلیمانی و هیئت همراه، بازدید خود را ناتمام گذاشته و اندرزگاه را ترک کردند.
در دفتر مدیر رژیم در اندرزگاه 2 زندان گوهردشت کرج، ابتدا بهنام ابراهیم زاده در مورد شکایات و وضعیت جسمانی خود در ارتباط با حکم جدید و درگیری با مدیر سابق اندرزگاه صحبت کرد و سپس زندانی سیاسی علیرضا فراهانی به نمایندگی از زندانیان سیاسی آقایان: فرید آزموده - بهزاد ترحمی - ایرج حاتمی - علی مشهدی و رسول حردانی از مطالبات جمع که شامل 3 محور :
1- عدم اجرای تفکیک زندانیان سیاسی
2- عدم اجرا و نقض صریح قوانین سازمان زندان ها
3- جلوگیری از دخالت نهادهای امنیتی رژیم در امور مربوط به زندانیان سیاسی صحبت کرد که به علت عدم پاسخگویی مناسب و منطقی جو گفتگو متشنج شد و آنگاه علیرضا فراهانی مصمم شدن زندانیان سیاسی به اعتصاب غذا را آخرین راه حل دفاع زندانیان از خود در جهت اجرای مطالباتشان اعلام نمود.
علت متشنج شدن جو جلسه روحیه متحد و محکم زندانیان سیاسی در برابر صحبت های گروه مقابل از سوی ماموران رژیم در زندان ها اعلام شده است.
در این جلسه پاسدار بحرینی رییس حفاظت اطلاعات رژیم در زندان گوهردشت کرج حضور داشت.
طبق گزارش زندانیان این بازدید بدلیل قاطعیت زندانیان سیاسی اندرزگاه 2 بر خلاف شایعه های منتشر شده و دروغین به جهت هیاهوی جلسه خاتمه یافت و نمایندگان رژیم پاسدار سهراب سلیمانی و بحرینی با عصبانیت بازدید را نیمه تمام و جلسه را ترک نمودند.
جمعی از زندانیان سیاسی اندرزگاه 2 زندان گوهردشت

#گوهردشت #زندانی_سیاسی #اعتصاب #اعتراض

No comments:

Post a Comment