Sunday, October 25, 2015



خامنه ای در نامه ای خطاب به آخوند روحانی وحشت خود را از تحریمهای جدید بخاطر نقض حقوق بشر و حمایت از 

تروریسم بین المللی، ابراز کرد

#بگونه: آخوند خامنه ای، در نامه ای خطاب به روحانی ضمن آنکه چاره ای جز تایید برجام نداشت طبق روال ژستهای پوچ همیشگی خود، اجرای 9 مورد در هنگام اجرای برجام را از دولتهای آمریکا و اتحادیه اروپا تقاضا کرد.
بر اساس گزارشات رسیده، خامنه ای در این نامه که سه شنبه ۲۹ مهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت، مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای اجرای برجام را تایید کرد. براساس این نامه، زمان تصویب برجام در شورای عالی امنیت ملی رژیم ایران ۱۹ مرداد ذکر شده، در حالیکه دو ماه بعد از آن نیز مجلس رژیم سرگرم رسیدگی به جزئیات اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک، موسوم به برجام بود.
خامنه ای در نامه‌ای به آخوند روحانی نوشته که اجرای برجام منوط به انجام موارد مختلفی از جمله وضع نشدن هرگونه تحریمی در آینده علیه رژیم ایران است.
او در نامه خود خواستار شد رئیس جمهوری آمریکا و اتحادیه اروپا به صورت کتبی تصریح کنند که تحریم‌ها به‌کلی برداشته شده اند.
در حالیکه رژیم ایران از سوی جوامع بین المللی محکوم به حمایت گسترده از تروریسم همچون حمایت تسلیحاتی گروههایی مثل حزب الله لبنان است و جای پای رژیم در سوریه و عراق و یمن نیز بوضوح دیده می شود و با رشد سه برابری اعدام از زمان روی کار آمدن آخوند روحانی موضوع نقض فاحش جقوق بشر در ایران جای هیچگونه شک و شبهی برای سازمان ملل و دیگر ارگانهای حقوق بشری باقی نگذاشته، خامنه ای در این نامه با وقاحت آخوندی خود اذعان داشته: تصویب هرگونه تحریم در هر زمینه‌ای از جمله در زمینه تروریسم و حقوق بشر در هشت سال آینده توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکره با رژیم ایران ، نقض برجام را موجب می شود !
ادعای خامنه ای در حالی است که کشورهای مذاکره کننده و همچنین رژیم ایران تاکید داشتند این مذاکرات دو ساله تنها بر سر مساله هسته ای رژیم ایران است. چنانکه در حال حاضر تحریم های موشکی رژیم بخاطر ظن به حمایت رژیم ایران از گروه های تروریسی پا برجا مانده اند.

No comments:

Post a Comment