Sunday, October 25, 2015



مراسم سالگرد سربدار شدن "ریحانه جباری " یکشنبه ۳ آبان ساعت ٢ بعدازظهر در بهشت زهرا

#بگونه : مراسم اولین سالگرد ریحانه جباری یکشنبه ۳ آبان, ساعت ۲ بعد ازظهر در کنار مزارش در بهشت زهرا قطعه ۹۸ ردیف ۱۴۱ شماره ۱۳ برگزار خواهد شد.
قسمتی از نامه ریحانه که در سلول انفرادی در بیان حقیقت ماجرای پرونده اش نوشته بود: پس برای آخرین بار میگم : قسم میخورم که خودم اینکارو کردم . قسم میخورم که اون قصد تجاوز داشت . ما با هم درگیر شدیم و اون انقدر قوی بود که اگر من نمی زدم اون گردن منو له میکرد . قسم میخورم که هیچ برنامه ای از قبل نداشتم . قسم میخورم که هیچکس منو تهدید یا تطمیع نکرده . قسم میخورم که چاقو مال من نبود و من از همونجا برش داشتم . پس خیالم راحته و خیالتون راحت باشه . اگر تمام کره زمین جمع بشن و بگن تو عمدا اینکارو کردی یا انگیزه ی دیگری به جز دفاع داشتی باکی ندارم . چون وجدانم آسوده است . لااقل خودم میدونم که فقط و فقط دفاع کردم و همین کافیه . بالاخره روزی می رسه که همه به این واقعیت پی می برن .
ریحانه جباری، دختر قهرمان ایرانی در برابر دژخیم ایستاد و به اتهامات دروغ از سوی دستگاه فاسد و ظالم قضائیه رژیم نه بزرگ گفت و ایستاده مردن را به ننگ ذلت ترجیح داد .دختری که بخاطر دفاع از خودش در برابر تجاوز یک مأمور اطلاعاتی، محاکمه و به دست دژخیمان خامنه ای به دار آویخته شد.
با شرکت در مراسم سالگرد پروازش ،یادش را گرامی میداریم
#ایران #ریحانه_جباری #بهشت_زهرا #یادبود

No comments:

Post a Comment