Thursday, July 2, 2015



از دست دادن مادر و زندانی شدن پدر توسط مزدوران خامنه ای، دلیل اصلی خودکشی دختر محمد امین آگوشی شد

 بنا بر اخبار گزارش شده، «کانی آگوشی» دختر «محمد امین آگوشی» زندانی سیاسی، ساعت ۸ عصر روز گذشته سه شنبه ۹ تیر ماه به زندگی خود برای همیشه پایان داد.
این گزارش می افزاید روز گذشته سه شنبه ، پیکر «کانی آگوشی» در حالی که خود را از درب منزل در شهر پیرانشهر حلق آویز کرده بود به پزشک قانونی منتقل شد.
«کانی آگوشی» ۲۲ ساله دانشجوی سال چهارم دانشگاه و دختر «محمد امین آگوشی» زندانی محبوس در زندان زاهدان است.
پیش تر نیز در سال گذشته همسر معلم بازنشسته زندانی «محمد امین آگوشی» به کُما رفت و پس از ۱ ماه بستری شدن در یکی از بیمارستان‌های پیرانشهر درگذشت. به این ترتیب «کانی آگوشی» پس از فوت مادرش با برادر خود «جمال آگوشی» زندگی می کرده است.
از دست دادن مادر و زندانی شدن پدرش دلیل اصلی خودکشی این دختر جوان بوده است.
گفته شده است «محمد امین آگوشی» به مرخصی اعزام شده و در راه بازگشت به پیرانشهر است و تا زمان حضور وی جنازه تحویل داده نخواهد شد.
«محمد امین آگوشی»به همراه «ایرج محمدی» و «احمد پولادخانی» اهل پیرانشهر به اتهام جاسوسی و محاربه از طریق همکاری با گروه‌های معاند نظام در سال ۸۶ بازداشت شدند.
وی پس از تحمل بیش ۷ ماه انفرادی به زندان مرکزی ارومیه منتقل شد و پس از برگزاری دادگاه در شعبه دوم دادگاه نظامی رژیم (سازمان قضایی نیروهای مسلح) به اعدام از طریق تیرباران محکوم شد.
حکم صادره در شعبه ۳۱ دیوان عالی رژیم عینا تائید شد اما مجددا پرونده ایشان به جریان افتاده و با ارجاع به شعبه یکم دادگاه نظامی وی به همراه دو متهم دیگر به ۱۰ سال حبس و تبعید به زندان زاهدان محکوم شده است.
در پایان یادآوری می شود سالها زندگی تحت حاکمیت ملایان ، ارمغانی جز یاس و ناامیدی برای جوانان و گسترش بی سابقه فقر و فحشا و بیکاری در سطح جامعه نداشته است. میهنی که هر صدایی در آن سرکوب می شود و شادی جرمی است نابخشودنی. در چنین اوضاعی است که شاهد آمار بالای خودسوزی و خودکشی در بین جوانان بویژه دختران که مورد ظلم و ستم مضاعفی از جانب دژخیمان خامنه ای قرار دارند، روبرو می شویم . آری ، بی شک تنها راه برون رفت و نجات این میهن اسیر به زباله انداختن تمامیت نظام پلید آخوندی است تا دوباره با همت بلند مردم ایران و دلسوزان واقعی کشور میهنی از نو بسازیم.

No comments:

Post a Comment