Wednesday, July 29, 2015



گزارشی از اعتراضات و اعتصابات گسترده اقشار گوناگون مردم 

 بنا به گزارشات رسیده ،اعتراضات و اعتصابات کارگری و دیگر اقشار مردمی با وخیم شدن اوضاع اقتصادی کشور و ایجاد تورم و گرانی و بیکاری روز افزون ، رو به گسترش است.
به گزارش رسیده یک هفته است که اعتصاب آهن‌فروشان تهران در بازار قدیم آهن‌فروشان در خیابان 15خرداد و بازار آهن‌فروشان شاه آباد ادامه دارد. آهن‌فروشان بازار تهران از روز 30تیر در 
اعتراض به سیاستهای چپاولگرانه مالیاتی رژیم مغازه‌های خود را بسته‌اند آنها اعلام کرده‌اند تا وقتی سیاستهای چپاولگرانه تحت عنوانهای افزایش مالیاتی و ارزش افزوده ادامه داشته باشد به سرکار باز نخواهند گشت.
بنا به گزارش رسیده روز دوشنبه پنجم مرداد ، لنج داران بوشهر و بنادر طاهری، نخل تقی، عسلویه و کنگان، همچنان به اعتصاب خود ادامه داده و دست از کار کشیده‌اند. آنان به‌دلیل گرانی سوخت می‌گویند گرانی به حدی است که نه تنها درآمدی نداریم بلکه برای هر تردد باید مبلغی هم از جیبمان بدهیم و این روی زندگی خانواده‌های خود و کارگران لنج فشار سنگینی آورده است.
بنا به گزارش رسیده کارگران سد تنگ سرخ در شیراز نسبت به پرداخت نشدن حقوقشان و بلاتکلیفی در وضعیت استخدامی معترض بودند.،مقابل اداره آب این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند. 

No comments:

Post a Comment