Thursday, July 30, 2015



در خواست ملتمسانه و عاجزانه رئيس کمیسیون امنیت ملی مجلس رژيم از فرانسه :

به فعالیت آزادانه مجاهدین خلق پایان دهید
مجاهدین را به لیست گروه‌های تروریستی برگردانید

 به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس ، «الیزابت گیگو »رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه ، با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بروجردی در سخنان خود با انتقاد از حمایت‌های
 صورت گرفته از سازمان مجاهدين خلق ايران در اروپا گفت :«در سال‌های گذشته از لیست گروه‌های تروریستی خارج شده و آزادانه در اروپا در حال فعالیت است. این انتظار از فرانسه می‌رود که با گنجاندن این گروهک در لیست گروه‌های تروریستی به رویکرد سابق خود در قبال آن ها برگردد و به فعالیت آن ها در فرانسه پایان دهد.»
گفتني است كه در اوج سياست معامله و مماشات با رژيم آخوندها كه اپوزسيون اين رژيم در فهرست گروههاي تروريستي آمريكا و اروپا قرار داشت، فعاليت هاي اين اپوزسيون بي وقفه ادامه داشت و اين فعاليت ها با يك كارزار حقوقي منجر به خارج شدن از ليست تروريستي شد كه شكست و سرافكندگي بزرگي براي آمريكا، انگليس و اتحاديه اروپا بود. همچنين جريان حمله دولت وقت فرانسه به مقر شوراي ملي مقاومت ايران و دستگيري مريم رجوي و شمار زيادي از اعضاي مجاهدين و شورا در دادگاههاي اين كشور به سود مجاهدين تمام شد و دادگاه اين پرونده و اتهامات نادرست دولت فرانسه كه تماما به نيابت از سوي رژيم ايران و براي معامله و مماشات و به گفته قاضي بروگير براي انهدام تشكيلات اپوزسيون رژيم ايران بود به سود مجاهدين مختومه اعلام كرد. امروز موقعيت مجاهدين و شوراي ملي مقاومت ايران بسيار فراتر و مقتدرتر از دوراني است كه براي خروج از ليست تلاش مي كردند و در يك زورآزمايي تاريخي و قانوني پشت قدرت هاي بزرگ را يكي پس از ديگري به خاك ماليدند.
بنابر اين درخواست ملتمسانه و عاجزانه رژيم زهر خورده ولايت فقيه از يك سو نشانه ضعف و ترس و وحشت از مجاهدين است و از سوي ديگر بهره برداري اين رژيم از سفر سياستمداران اروپايي عليه مردم ايران مي باشد كه با چشم پوشي از جنايات اين رژيم
و نقض گسترده حقوق بشر چنين سفرها و ديدارهاي ننگين و شرم آوري را با قاتلين و
شكنجه گران مردم ايران انجام ميدهند.

No comments:

Post a Comment