Wednesday, July 29, 2015



انتقال دو زن جهت اجرای حکم اعدام ، همزمان با حضور خانم موگرینی در تهران

بنابر گزارش فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه شنبه ۶ مردادماه ۲ زن زندانی از بند ۱ و سالن مشاوره زندان قرچک ورامین به سلولهای انفرادی این زندان منتقل و قرار است از آنجا به سلولهای انفرادی زندان قزل حصارکرج جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شوند.
آنها به مدت ۳ الی ۴ سال در زندان قرچک ورامین که فاقد هر گونه امکانات اولیه انسانی است زندانی بودند. اسامی این ۲ زن زندانی به قرار زیر می باشد:
۱ـ پریدخت مولایی فر ۴۳ ساله دارای ۱ فرزند از سالن مشاوره زندان قرچک ورامین. وی ۳ سال است که در زندان بسر می برد.
۲ـ رحیمه رحیمی بیش از ۵۰ سال سن داشته از بند ۱ زندان قرچک ورامین. وی نیز ۴ سال است که در زندان بسر می برد.
لازم به یادآوری است ، خانم موگرینی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حالی روسری به سر که نماد سرکوب زنان در رژیم آخوندی است به ایران آمده است و با ظریف و سایر مقامات رژیم ملاقات می کند و دستانشان را با لبخند و گرمی می فشارد که دستان هر یک از آنان آغشته به خون مردم ایران است و در همین حال ۲ زن زندانی از قرچک ورامین جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام به سلول انفرادی منتقل شده اند.
خانم موگرینی ۲ اصل پایه ای مردم اروپا را زیر پا گذاشته است .۱ـ روسری به سر کردن که به آن اعتقادی ندارد و نماد سرکوب زنان در رژیم آخوندی است ۲ـ مخالفت مردم اروپا با اعدامهای دسته جمعی .
رژیم ایران اعدمهای جمعی و گسترده و مداوم را بمنظورایجاد رعب و وحشت در جامعه به اجرا می گذارد و حضور خانم موگرینی در تهران را یک گردن کشی و تایید ضمنی برای جنایتهای خود می بیند، لذا فعالان حقوق بشر و دمکراسی در ایران برای حفظ اصول پایه ای مردم اروپا اعلام می دارد که خانم موگرینی باید در کنفرانس مطبوعاتی خود اعدامهای گسترده توسط رژیم ولی فقیه را محکوم کند.
در حالیکه انتقال ۲ زن زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام را محکوم می کنیم و برای نجات جان این ۲ زن زندانی فراخوان داده و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارسال پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ایران به شواری امنیت سازمان ملل متحد به منظور پایان دادن به سرکوب، کشتار و اعدام در ایران هستیم.

No comments:

Post a Comment