Thursday, July 2, 2015





بر اساس آمار ارائه شده تا کنون بیش از 660 تن در ایران بجرم روزه خواری دستگیر شده اند

 بر اساس گزارش رادیو آلمان، دادستانی شیراز از دستگیری ۵۰۰ نفر به اتهام "روزه‌خواری" خبر داد. پیش از این هم خبر دستگیری "روزه‌خواران" در همدان و تبریز منتشر شده بود. صدها نهاد رژیم در پوششهای خصوصی و غیرخصوصی در طرح مقابله با "روزه‌خواران" حضور دارند.
بنا بر اعلام معاون دادستان عمومی و انقلاب رژیم در شهرستان شیراز، بسیج و مزدوران انتظامی در شیراز از آغاز ماه رمضان ۵۰۰ نفر را در قالب طرح یک ماهه "مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری" دستگیر کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی رژیم در شهرستان همدان هم روز دوشنبه (۸ تیر) گفته بود از ابتدای ماه رمضان ۷۲ نفر در همدان به جرم "روزه‌خواری" دستگیر شده‌اند. سرهنگ مزدور خامنه ای بنام منصور ملکی افزوده بود که پلیس راهور، خودروی افرادی که در داخل خودرو "روزه‌خواری" می‌کنند، را هم توقیف می‌کند.
پیش از این همچنین خبر دستگیری ۹۲ زن و مرد به جرم "روزه‌خواری" در هتل شهریار تبریز منتشر شده بود. برخی منابع خبری آمار دستگیرشدگان را حتی ۱۵۰ نفر اعلام کردند.
به گفته‌ی علی کشاورز، معاون دادستان عمومی و انقلاب رژیم در شیراز، ۲۰ دستگاه دولتی و غیردولتی از جمله مزدوران انتظامی، بسیج و دادسرای عمومی و انقلاب رژیم در فارس در طرح مقابله با "روزه‌خواری" شرکت می‌کنند.
در همدان نیز، به گفته جانشین فرمانده انتظامی رژیم در این شهرستان، ۷۰۰ گروه "تذکر لسانی" و دستکم ۴۲۰ "شورای امر به معروف و نهی از منکر" با "روزه‌خواری" مقابله می‌کنند.
به گفته منصور ملکی، در دادگستری همدان شعبه‌ای ویژه برای برخورد با "روزه‌خواران" راه‌اندازی شده است.
در سال ۱۳۹۳ دستکم ۲ نفر در شیراز و حداقل ۵ نفر در کرمانشاه به جرم "روزه‌خواری" در ملا عام شلاق خوردند. اخباری هم از اجرای حکم شلاق در ملا عام به همین "جرم" در قزوین منتشر شد.
به یقین در کشوری که تحت حاکمیت جنایتکارانی چون خامنه ای و مزدورانش قرار دارد روزه خواری جرم بزرگی است اما اسیدپاشی و اختلاس و سرکوب و دزدی و اعدام و جنایت در حق عوام الناس و غارت از بیت المال توسط کارگزاران خائن نظام عین ثواب به حساب می آید.

No comments:

Post a Comment