Thursday, July 2, 2015





احتمال محرومیت ایران از میزبانی بازیهای مهم بدلیل ممنوعیت حضور زنان در سالن‌های والیبال 

 در راستای ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاهها و با وجود درخواست فدراسیون جهانی والیبال که خواستار فراهم شدن حضور زنان در جایگاه تماشاچیان در رقابت های بین المللی بود، اما پس از انتشار گزارش‌هایی از احتمال حضور زنان در مسابقه والیبال ایران و آمریکا، جمعی از اعضای انصار حزب‌الله رژیم در روز چهارشنبه، ۲۷ خرداد، با اجتماع در برابر وزارت ورزش و جوانان خواستار جلوگیری از حضور زنان در سالن‌ها شدند.
این گروه پیش از این نیز تهدید کرده بود که «منتظر حضور خونین امت حزب‌الله» در روز ۲۹ خرداد برای «رویارویی با حضور زنان در ورزشگاه و نهی از منکر مسئولان وزارت ورزش» است.
اینک در همین رابطه محمدرضا داورزنی، کارگزار رژیم در فدراسیون والیبال، روز پنج‌شنبه، ۱۱ تیر، در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایلنا، با اشاره به ممنوعیت حضور زنان از سالن‌های والیبال گفت که فدراسیون بین‌المللی این ورزش درباره مسابقاتی که میزبانی آنها از سوی این فدراسیون «اعطا» می‌شود قطعاً سخت‌گیری‌های زیادی اعمال می‌کند. او پیش بینی کرد کشور ایران سال آینده از میزبانی بازی‌های مهم مانند فینال لیگ جهانی یا رقابت‌های جهانی در رده‌های مختلف سنی محروم خواهد شد.
در همین رابطه فدراسيون بين‌المللی واليبال سال گذشته ميزبانی تعدادی از مسابقات جهانی را از ايران پس گرفت.
محمدرضا داورزنی روز پنج‌شنبه در ادامه سخنان خود افزود: در مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی والیبال در خردادماه نه کسی بددهنی کرد، نه توهين کرد، نه رفتار ناشايستی از کسی سر زد. همه آمدند و تيم ملی را تشويق کردند. حتی وقتی به لهستان سه بر يک باختيم.
آنچه که محمدرضا داورزنی به عمد فراموش کرد تا به آن اشاره کند این است که همواره در طی سالها حکومت ارتجاعی و فاشیستی ملایان این همواره مردم و بویژه زنان ایران بوده اند که از سوی حاکمان و کارگزاران، مورد توهین و بدهنی قرار گرفته اند و زنان و مردان ایرانی سالهاست که شاهد اعمال رفتارهای نه تنها ناشایست بلکه ضد انسانی و به غایت زن ستیزانه از سوی مزدوران خامنه ای نسبت بخود بوده و هستند. رژیمی که همواره هرگونه اعتراضی در این راستا را با دستگیری و شکنجه و زندان و اعدام پاسخ داده است. رژیمی که از حضور زنان نه تنها در ورزشگاهها بلکه در هر اجتماع دیگری بشدت وحشت داشته که مبادا منجر به باز شدن خشم درونی زنان و مردانی شود که بالقوه توان تبدیل شدن به یک طغیان فراگیر و سراسری را دارد.

No comments:

Post a Comment