Friday, July 24, 2015



اعطای تابعیت ایرانی در قبال جنگ در عراق و سوریه ، طرح نمایندگان مجلس رژیم

 بر اساس اخبار گزارش شده، شماری از نمایندگان مجلس رژیم طرحی را آماده کرده اند که در صورت تصویب نهایی، اعطای تابعیت ایرانی به حامیان خارجی رژیم ایران را تسهیل می کند. در همین راستا رسانه‌های رژیم ایران روز پنج‌شنبه اول مرداد ماه گزارش داده‌اند که مرکزپژوهش‌های مجلس رژیم متنی را درسایت خود قرارداده است با عنوان، اظهار نظرکارشناسی درباره طرح اصلاح ماده نهصد وهشتاد قانون مدنی جهت تسهیل اعطای تابعیت به رزمندگان، ایثارگران و نخبگان غیرایرانی
بنابه نوشته روزنامه حکومتی انتخاب، مطابق نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس رژیم، این طرح درصدد تسهیل اعطای تابعیت به افرادی است که درصدد خدمت به رژیم ایران هستند.
در این طرح که از مزدوران با عنوان نخبگان نام برده شده در توضیح کلمه نخبگان آمده است که نخبگان غیرایرانی عبارتند از کسانی که درزمینه‌های اطلاعاتی یا تدارکاتی همکاری‌های لازم را با نهادهای رژیم داشته‌اند هرچند رزمنده نبوده و درمیدان‌های جنگ حضور نداشته‌اند !
لازم به یادآوری است که از مهمترین اهداف این طرح آخوندی، به همکاری واداشتن غیرایرانیانی است که بیشتر از همه شامل حال مهاجران افغانی می شود تا این افراد به طمع گرفتن تابعیت ایرانی ترغیب شوند تا به جنگ در سوریه یا اعراق اعزام شده و در آنجا به نفع منافع رژیم ایران در سرکوب و کشتار مردم بی گناه وارد جنگ شوند.

No comments:

Post a Comment