Sunday, July 5, 2015





«زیبا پورحبیب» برای تحمل ۳ سال حبس خود را به زندان اوین معرفی کرد

#بگونه:بر اساس گزارشات رسیده، زیبا پورحبیب یکی از مربیان حلقه عرفان، در پی صدور سه سال حکم و احضار وی از سوی اجرای احکام زندان اوین، ایشان روز چهارشنبه دهم تیرماه برای گذراندن دوران حبس به زندان اوین فراخوانده شد.
خانم پورحبیب از جمله ۲۶ نفر از اعضای عرفان حلقه می‌باشد که با اتهاماتی نظیر توهین به مقدسات، دخالت در امور پزشکی و کسب مال نامشروع محاکمه شده‌اند، که هفت نفر از آن‌ها طی هفته گذشته برای گذراندن محکومیت‌شان به زندان احضار شده‌اند و از این بین، سه نفر نیز حکم‌شان اجرا شده است.
اجرای احکام شاگردان محمدعلی طاهری در حالی انجام می‌شود که تعداد زیادی از آن‌ها، مصرانه خواهان ملاقاتی هر چند کوتاه با وی هستند که تا این لحظه، خواسته آنها از سوی کارگزاران اجابت نشده است. این در حالی است که پیش‌تر در پی درخواست‌های مکرر شاگردان آقای طاهری، به آنها اجازه داده شده بود در مدتی کوتاه با وی صحبت کنند تا نگرانی‌های ناشی از عدم سلامتی وی، مرتفع شود، اما عدم اجابت خواسته‌ اخیر آنها، که پس از اعتصاب غذاهای مکرر نگران جان او هستند، این گمانه را در بین جمعیت هواداران و شاگردان عرفان حلقه تقویت کرده که سلامت جسمانی آقای طاهری به خطر افتاده است.
در اوایل تیرماه نیز ۴ نفر از اعضای عرفان حلقه برای گذراندن محکومیت خود به صورت تلفنی به دادسرای اوین فراخوانده شدند.
اردشیر شهنواز، محمد تاجیک پازوکی، محمدرضا افشار و لیلا سبزعلی جماعت چهار نفر از اعضای عرفان حلقه بودند که به صورت تلفنی به دادسرای اوین جهت اجرای احکام خود فراخوانده شدند.

No comments:

Post a Comment