Wednesday, July 22, 2015



اعتصاب غذای سپرده گذاران میزان برای دریافت سپرده بانکی شان

بگزارش رسانه حکومتی مشرق جمعی از سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان با حضور درمقابل شعبه مرکزی این موسسه در میدان موسوم به جانباز مشهد با نصب پرده نوشته ای ضمن اعتراض به روند رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران این موسسه اعلام کردند که تا زمان رسیدگی به وضعیت سپرده های خود دست به اعتصاب غذا خواهند زد .
این گروه اعتقاد دارند که هیات تسویه نتوانسته خواسته های سپرده گذاران این موسسه را براورده کندو آن ها نتوانسته اند به حق وحقوق خود که از این موسسه طلب دارند برسند و شکایت و اعتراض آن ها به کارگزاران رژیم نیز ثمری نداشته است بنابراین راهی جز اعتراض با اعتصاب غذا برایشان باقی نمانده است.
موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیتش با بیش از ۸۰ شعبه عمدتا در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه گذشته با بحران مالی مواجه شد که گفته می شود علت آن سرمایه گذاری این موسسه در شرکت بحران زده پدیده شاندیز بوده است.
با بحران مالی این موسسه مالی و اعتباری، سپرده گذاران آن قادر به دریافت سپرده های خود نشده اند که در استان خراسان شمالی مقدار مطالبات ۸۰ هزار سپرده گذار در این موسسه حدود۴۵۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون کم تر از یک پنجم سپرده به مشتریان بازپس داده شده است.

No comments:

Post a Comment