Tuesday, June 30, 2015



بی کفایتی و بی توجهی کارفرمایان ناظر ساختمانی ، مرگ یک کارگر و زخمی شدن دو تن دیگر را در شهر خاش رقم زد

به گزارش فعالان حقوق بشر در ایران، به دلیل فقدان ایمنی در محل کار، به علت فرو ریختگی آوار در یکی از خیابانهای شهر خاش، یک کارگر کشته و دو تن نیز مجروح شدند.
عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار رژیم در شهر خاش، گفت: ان حادثه در انتهای خیابان فردوسی، مقابل دانشکده صنعت و معدن و حوالی باغ دشتی رخ داد.
او در توجیه دجال گونه خود از نوع اربابانش گفت : با توجه به اینکه کارگران در جریان عملیات حفاری و ساختمان سازی به نم گرفتگی دیوار منزل همسایه توجهی نکرده بودند و به نظر می رسد این موضوع سبب تخریب و آوار شدن دیوار بر روی شان شده است.
در حالیکه توجه به دیوار نمناک همسایه و دیگر مسایل امنیتی و کارشناسی از وظایف مهندس فنی و ناظر هر ساختمانی بوده و کارگر تنها وظیفه اجرایی دارد. اما متاسفانه در باندبازیها و زد و بندهای مرسوم جامعه بیمار و فاسد آخوندی همیشه این کارگران مظلوم و بی دفاع جامعه هستند که آسیب می بیند و چون روال همیشه بار دیگر بجای یافتن متهم اصلی این قربانی است که محکوم می شود.
لازم به ذکر است که شهر خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است که خود این استان یکی از محرومترین استانهای کشور در نظام جنایتکار آخوندی است.

No comments:

Post a Comment