Tuesday, June 30, 2015





واشینگتن تایمز : افزایش اعدام نوجوانان در دوران روحانی و نیز حضور بیش از 160 کودک در زندانهای ایران در انتظار اجرای اعدام 

 با وجود تمامی شعارهایی که حسن روحانی در قالب روباه بنفش در زمان انتخابات خود سر داد اما واقعیت جامعه ایران این است که از آن روز تا کنون نه تنها اعدام و سرکوب متوقف نشده بلکه بر اساس شواهد و آمارهای قطعی سازمان عفو بین‌الملل، نقض حقوق بشر حتی در ابتدایی ترین شکل آن با شدتی بیش از پیش جریان دارد. در واقع باید نتیجه گرفت که در نظام جنایتکار ملایان مهم نیست که چه کسی با چه رنگ پالانی روی کار خواهد آمد، بلکه آنچه در درجه یک رژیم قرار دارد میزان نیاز این رژیم به سرکوب و اعدام با توجه به شرایط حاد و انفجاری مردم تعیین می شود.
بر همین اساس روزنامه واشینگتن تایمز اقدام به چاپ مقاله‌یی در رابطه با نقض حقوق‌بشر در ایران کرده و نوشته است: طبق گزارش سازمان عفو بین‌الملل، رژیم ایران بعد از چین بیشترین اعدام را در سال 2014 داشته است.
این مقاله با اشاره به اسید پاشی علیه زنان در اصفهان می‌افزاید در حالیکه دولت باراک اوباما و شرکایش در تلاش برای دستیابی به توافق اتمی با رژیم ایران هستند زنان و کودکان ایرانی تحت قوانین شدید و تبعض آمیزی می‌باشند. 
واشینگتن تایمز افزود: در دو سال گذشته تحت ریاست‌جمهوری حسن روحانی اعدام نوجوانان در این کشور افزایش یافته است. بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل در گزارش امسال خود به مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بیش از 160 کودک در زندانهای ایران در انتظار اجرای حکم اعدام قرار دارند.

No comments:

Post a Comment