Tuesday, June 23, 2015



آمار شرم آور شهریه در مدارس تهران در نظام دزد و فاسد رژیم آخوندی

در حالیکه مقوله کودکان کار و خیابانی و کودکان محروم از تحصیل یکی از فاجعه های دردناک نظام آخوندی است که با دریغ از یافتن فریادرسی در نظام پلید آخوندی شاهد به دوش کشیدن درد و رنج های فاجعه انگیزی هستیم که متاسفانه 37 سال است در سکوت و بی غیرتی کارگزاران رژیم در حال اتفاق افتادن است و انسان را به شرم وا می دارد، بتازگی خبرگزاری حکومتی تسنیم، شهریه مصوب مدارس غیردولتی شهر تهران را در دولت آخوند روحانی به شرح زیر اعلام کرد.
در دوره ابتدایی، کمترین میزان شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران یک میلیون و 729هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 7 میلیون و 282هزار تومان است.
در دوره متوسطه اول، کمترین میزان شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران یک میلیون 992هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 5 میلیون و 819هزار تومان است.
در دوره متوسطه دوم، کمترین میزان شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران 2 میلیون و 834هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 7 میلیون و 830هزار تومان است.
در دوره دوم فنی، کمترین میزان شهریه 3 میلیون و 965هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 6 میلیون و 24هزار تومان است.
در دوره دوم حرفه‌ای، کمترین میزان شهریه 3 میلیون و 221هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 5 میلیون و 974هزار تومان است.
در دوره دوم کار دانش، کمترین میزان شهریه 2 میلیون و 428هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 6 میلیون و 122هزار تومان است.
در دوره پیش دانشگاهی حرفه‌ای، کمترین میزان شهریه 4 میلیون و 260هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 8 میلیون و 325هزار تومان است.
در دوره پیش دانشگاهی نظری، کمترین میزان شهریه 4 میلیون و 249هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 9 میلیون و 183هزار تومان است.
آمار و ارقام بالا بیانگر این واقعیت تلخ است که آموزش و راهیابی به مدارس که در همه کشورهای پیشرفته دنیا جز قوانین اجباری و رایگان برای کودکان محسوب می شود اما در نظام فاسد ملایان تنها به قشر خاصی اختصاص یافته که بطبع هرگز شامل اقشار محروم و بی بظاعت جامعه نمی شود.

No comments:

Post a Comment