Sunday, June 28, 2015





فراخوان به اعتراض و اعتصاب توسط پرستاران تعدادی از بیمارستانها 
 بنا به گزارشهای دریافتی پرستاران بیمارستان های شهدا ، شریعتی ، مدرس و خمینی برای روز دوشنبه ٨ تیر فراخوان به اعتصاب داده اند
پرستاران به اعتصاب و عدم حضور در بخشها و حضور در ساعت ٧ صبح با فرم پرستاری در حیاط بیمارستان فراخوان داده اند. و خواستار دریافت حقوق بر اساس میزان خدمات و کاری که انجام میدهند هستند .اعتراض پرستاران به پرداخت مبتنی بر بیگاری و آموزش پرستار مهارتی و برای اجرای طرح تعرفه گذاری پرستاری که مبلغی به حقوقهایشان اضافه میشود، می باشد. 
پرستاران خواهان افزایش سطح حقوقهایشان هستند.. پرستاران خواستار لغو اضافه کاریهای اجباری و خواهان رسمی شدن استخدام پرستاران پیمانی، استخدام پرستار به تعداد لازم و کاهش فشار کار بر آنان است.
همچنین به گزارشات رسیده پرستاران تعدادی از بیمارستانهای تبریز دست به اعتراضات گسترده زده اند 
از سه شنبه هفته گذشته اعتراضات زنجيره اي پرستاران بيمارستان هاي تبريز بر اجراي ناعادلانه قوانين و بي عدالتي در پرداخت ها آغاز شده است، روز اول پرستاران بيمارستان کودکان، روز دوم پرستاران بيمارستان شهدا و مدني، روز سوم پرستاران بيمارستان هاي رازي و امام رضا(ع) تبريز و امروز نيز بار ديگر پرستاران بيمراستان رازي و شهداي تبريز دست به اعتراض زدند.
اينطور به نظر مي رسد که پرستاران تبريز تا زماني که مسئولان بیمارستانها به خواسته هاي آنان توجهي نکنند قصد سکوت ندارند و اين اعتراضات همچنان ادامه دار خواهد بود.

No comments:

Post a Comment