Friday, June 26, 2015



دستگیری رضا امجدی و فردین میرکی، دو فعال کارگری، توسط دژخیمان خامنه ای

بنا به گزارش کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، روزچهارشنبه ۳ تیر ماه ۱۳۹۴ «رضا امجدی»و «فردین میرکی» دوفعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکلهای کارگری از سوی شعبه یک دادگاه تجدید نظر رژیم در شهر “سنندج”، بازداشت و به زندان مرکزی این شهر منتقل شدند.
این دو فعال کارگری که جهت اطلاع از وضعیت پرونده ون
تیجه نهایی تجدید نظر در حکم های صادره برای آنها به شعبه یک دادگاه رژیم در شهر “سنندج” مراجعه کرده بودند ، پس از پیگیری پرونده دستگیر و به زندان مرکزی شهر سنندج منتقل شده اند.
پیشتر «رضا امجدی» در آستانه روز جهانی کارگر (اول ماه مه ) در ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در محله حسن آباد “سنندج” بازداشت و به اطلاعات رژیم در این شهر انتقال داده شده بود.
نامبرده در روزچهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ به همراه کوروش بخشنده دیگر فعال کارگری به زندان مرکزی “سنندج” منتقل شد.
رضا امجدی پس از تحمل ۱۴ روز زندان در ظهرروز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با قید وثیقه ۳۰ میلیون تومانی از زندان مرکزی شهر “سنندج” آزاد شد.
این فعال کارگری مجددا در روزچهار شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری به دادگاه احضار و از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب رژیم در شهر “سنندج” به تحمل ۳ماه و یک روز زندان محکوم شد.
همچنین پیشتر «فردین میرکی» فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکلهای کارگری درروز شنبه اول آذر ماه ۱۳۹۳ از سوی ماموران اداره اطلاعات رژیم در شهر سنندج دستگیر و پس از تحمل ۲ ماه زندان درروز پنجشنبه ۲ بهمن ماه۱۳۹۳ با سپردن وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.
نامبرده از سوی دادگاه رژیم در شهر “سنندج” به تحمل ۹ماه زندان محکوم شده است.

No comments:

Post a Comment