Thursday, July 2, 2015



جیره بندی آب در روستاهای بخش مرکزی نوشهر 

پس از گذشت سالها سومدیریت و بی توجهی به امور کشور توسط کارگزاران نالایق و فاسد نظام آخوندی بویژه در مورد مسئاله آب و همینطور اعمال سیاستهایی همچون پروژه ها و سدسازی هایی که نه تنها هیچگونه ریشه ای در تخصص و تجسس آکادمیک و مهندسی خاک و جغرافیایی منطقه نداشت بلکه تنها هدف کارگزاران دزد نظام آخوندی گرفتن یک پروژه جهت در دست داشتن بهانه ای برای هرچه بیشتر به جیب زدن سرمایه های ملی ملت بود، از اینرو اینک ایران با معضل بسیار بزرگی بنام بحران آب روبرو شده که هر چه پیشتر می رویم نمود این مشکل بزگ و بزرگتر می شود.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، محمد علی قمی اویلی، روز “یک‌شنبه ۷ تیرماه” در نشست شورای هماهنگی بحران ویژه خشکسالی و کمبود آب که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: “در بخش مرکزی و نیز در روستاها جیره‌بندی آب انجام شد و اکثر روستاهای ما هر ۴۸ ساعت نیم ساعت از آب بهره‌مند هستند.
او اضافه کرد : تامین آب شرب و کشاورزی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد که منجر به زیر کشت نرفتن برخی از اراضی شد.
اینک در این روزهای داغ تابستانی به اعتراف فرماندار رژیم در نوشهر، مردم تنها حق نیم ساعت استفاده از آب در طول 48 ساعت گرمای طاقت فرسا را دارند.
چون همیشه نتیجه دایمی زد و بندها و دزدیهای بی انتهای این رژیم غارتگر، هزینه ای است که تنها پرداخت کننده آن مردم مظلوم و بی گناه ایران می باشند.

No comments:

Post a Comment