Sunday, October 4, 2015



افشای دست داشتن رژیم ایران در حملات تروریستی برجهای دوقلو 

#بگونه: همزمان با برگزاری اجلاس مجمع سازمان حقوق بشر در نیویورک و در حالیکه موج عظیمی از ایرانیان آزادی خواه و معترض به حضور آخوند حسن روحانی در این مجمع، دست به تظاهرات و افشاگری وسیعی در این شهر علیه آخوند روحانی زده بودند، در یک خبر تکان دهنده جدید «دِیک چنی» معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا از افشای دست داشتن رژیم ایران در حملات تروریست
ی برجهای دوقلو در یازدهم سپتامبر خبر داد.
«دِیک چنی» در سخنرانی خود در انستیتوی تحقیقاتی «اینترپراز» آمریکا، به صراحت از اسنادی سخن گفت که گردان نخبه نیروی دریایی آمریکا از مخفی‌گاه بن لادن در «ابوت آباد» پاکستان پس از کشته شدنش به دست آورد.
به گفته «دیک چنی» این اسناد نشان از دست داشتن رژیم ایران در حمله ۱۱ سپتامبر به برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی نیویورک دارد. رژیم ایران این عملیات را تسهیل کرده و اعضای گروه القاعده و در راس آنها بن لادن را بر آن داشته تا دست به این عملیات بزنند.
اینکه دیک چینی بعنوان سیاستمداری در سطح معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا به این مساله خطرناک اشاره کند، رژیم ایران را در جایگاه متهم قرار می‌دهد. این مساله همچنین سوال‌های بسیاری درباره اصرار باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای امضای توافق‌نامه هسته‌ای با رژیم ایران و خارج کردن این کشور از تحریم اقتصادی مطرح می‌کند.
با توجه به اینکه رابطه رژیم ایران با القاعده نمی‌تواند به دور از اطلاع سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا باشد بویژه آنکه این مساله دلیل اصلی جدایی داعشیان از گروه القاعده بود؛ همانگونه که ابو محمد العدنانی یکی از رهبران داعش در یکی از اظهار نظرهای خود می‌گوید، چنانچه که این گروه ساخته دست سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا باشد، همانگونه که شایع است و شواهد روز به روز بیشتر این فرضیه را تایید می‌کند، پس بطور حتم اوباما از این مساله آگاه است.
اما سوالی که خود را در این راستا مطرح می‌کند، بدین شرح است: «چرا اوباما چشم پوشید، از همه هشدارها عبور کرد و دست به ماجراجویی زد و توافقنامه هسته‌ای با رژیم ایران را امضا کرد؟ در حالیکه خود او داعیه دار جنگ با تروریسم است...
علاوه بر آن پیشتر ژنرال «میشل فلین» مدیر سابق سازمان اطلاعات نظامی آمریکا خواستار «اطلاع کنگره از همه اسناد ویژه بن لادن که به ایران تعلق دارد» شده بود، زیرا «مسائل مهمی را فاش می‌سازد.»
همچنین «دیوید کوهن» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز در امور تروریسم و اطلاعات مالی، بر ضرورت «فاش کردن تعامل رژیم ایران با القاعده برای روشن شدن بخشی دیگر از حمایت نا محدود رژیم ایران از تروریسم» تاکید کرده بود.

#ایران #تروریسم #برجهای_دوقلو #یازده_سپتامبر #سازمان_ملل

No comments:

Post a Comment