Sunday, October 4, 2015


افشاگري راحله فرج زاده طارانی خواهر شهرام فرج زاده از شهداي قيام ۸۸ 

#بگونه: شهرام فرج زاده از شهداي قيام در روز عاشورا است. شهدايي كه باند مغلوب رژيم موسوم به جلبك سبز تلاش فراوان كرد خون و قيامشان را مصادره نمايد . راحله فرج زاده مي نويسد: 
خبرنگار"کلمه " زنگ زد تا در مورد برادر نازنینم، شهرام با من مصاحبه کند ، از او درخواست کردم که مصاحبه را بدون ذکر آنچه در مورد کشتارهای سالهای سیاه شصت فکر م
یکنم ، منتشر نکند. مصاحبه منتشر شد و در آن از صحبتهای من در مورد کشتار سالهای شصت و مادران خاوران چیزی نبود.
فکرش را بکنید اینها الان ما را سانسور می کنند، اگر به قدرت برسند چه وضعیتی خواهیم داشت ؟ آنها یاد کنند یا نکنند، از واقعیت چیزی کم نخواهد شد و من همان صحبتی که با " روز آن لاین" کردم را تکرار خواهم کرد:
"کشتار عزیزان ما ادامه کشتار های ( سی و چند ) ساله گذشته است و از آنها جدا نیست. پرونده بچه های ما نیز همچون پرونده های کشتارهای دهه ۶۰ و قتل های زنجیره ای و... در افکار عمومی باز می ماند تا روزی که دادرسی عادلانه در دادگاهی صالح انجام گیرد.
- : گاهی فکر میکنم بالاخره ما می توانیم داد بزنیم و دردمان را بگوییم، سرمان را روی شانه خیلی ها می گذاریم و گریه میکنیم و دلداری می گیریم اما بیچاره مادران خاوران که کسی حالشان را هم نپرسید چه کشیدند؟ خانواده های آن همه انسان که اعدام شدند چه کشیدند که نه جنازه ای دیدند نه قبری و... خانواده های قتل های زنجیره ای چه بر سرشان آمد؟ کشتن برادر من و له کردن او زیر ماشین خیلی فجیع بود و باید آن را به گوش جهانیان برسانیم اما با گذشت این همه سال من تابستان خاوران را هم فراموش نکرده ام و از شما میخواهم وقتی از برادر من و عزیزان از دست رفته ما می نویسید از آنها هم بنویسید که ما خود را جدا از آنها نمیدانیم؛ بچه های ما تافته جدا بافته ای نبوده اند و کشتارهای امروز، ادامه همان کشتارها است. ما نه از خون شهرام می گذریم نه از خون سعید سلطانپورها. همه کسانی که فجیع کشته شدند عزیزان ما بودند و فراموششان نمی کنیم.

No comments:

Post a Comment