Tuesday, October 6, 2015



زندانی سیاسی ایرج محمدی در اعتراض به ضرب و شتم و انتقالش به سلول انفرادی اعتصاب غذا کرد

#بگونه : رژیم زهرخورده خامنه ای ، از ترس گسترش اعتراضات اجتماعی و همبستگی اقشار مختلف مردم برای به پا خواستن و گرفتن حقشان از کارگزاران فاسد و چپاولگر، دست به دستگیریهای گسترده و اعدامهای روز افزون و فشار آوردن بر زندانیان سیاسی می زند. اما شاهد هستیم که اقشار گوناگون مردم به جان آمده در سراسر میهنمان دست به اعتراض میزنند و در برابر سرکوب ها می ایستند.
بنابه گزارش فعالین حقوق بشر در ایران ،روزشنبه ۱۱ مهر ماه پس از یورش وحشیانه مامورین اطلاعات زندان و ضرب و شتم ۲ زندانی سیاسی تبعیدی که منجر به زخمی و کبود شدن بدن آنها گردید ، زندانی سیاسی ایرج محمدی توسط مدیر داخله زندان فراخوانده شد واز آنجا به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل گردید.
هنگامی که زندانی سیاسی ایرج محمدی نسبت به انتقالش به سلول انفرادی اعتراض نمود، مجددا توسط زندانبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. زندانی سیاسی ایرج محمدی در اعتراض به ضرب و شتم و انتقالش به سلولهای انفرادی بند قرنطینه اقدام به اعتصاب غذا نمود .
زندانبانان ولی فقیه برای تحت فشار قرار دادن ایرج محمدی اقدام به قطع داروهای وی نمودند .
ترس و وحشت رژيم از راه افتادن چشمه ها و جويبارهايي است كه به رودهاي خروشان و دريايي خشمگين و پرتلاطم و طغيان تبديل مي شوند. همان درياي خروشاني كه در قيام هشتاد و هشت شاهدش بوديم و مي تواند به سرتاسر ايران گسترش يابد و بي ترديد چنين خواهد شد. بپاخيزيم.
#ایران #زندانی_سیاسی #شکنجه #اعتصاب_غذا #اعتراض #قیام

No comments:

Post a Comment