Tuesday, October 6, 2015



۹زندانی در زندان گوهردشت جهت اجرای حکم جنایتکارانه اعدام ، به سلول انفرادی منتقل شدند 

#بگونه: اعدام ها ي روزانه در دولت آخوند روحاني همچنان سير تصاعدي را طي مي كند و به رغم ابراز نگراني و انزجار سازمانهاي حقوق بشري و گزارشهايي كه وخامت روز افزون حقوق بشر در ايران را نشان ميدهند، رژیم آخوندی روز دوشنبه ۱۳ مهر, ۱۳۹۴، نه زندانی محکوم به اعدام را جهت اجرای حکم به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل کرده است.
بنابه اين خبر،زندانیان محكوم به اعدام محمد بیک محمدی، مجید جوان خلیل پور، مرتضی بیات، محمد میکاییل زاده، حمیدرضا اژدری، علیرضا رحیمی، داریوش شیرازی، محمد عزیزآبادی و محمد بیگی نام دارند.
گفته می‌شود قرار است حکم اعدام این زندانیان سحرگاه روز چهارشنبه در محوطه زندان گوهردشت اجرا شود.
افزايش روزانه اعدام بويژه پس از نوشيدن جام زهر اتمي توسط رژيم نشانه ترس و نگراني رژيم از وضعيت انفجاري جامعه است. رژيم با اين اعدامها ميخواهد مردم را از تجمع و اعتراض براي مطالبه حقوق پايمال شده خود كه بدون ترديد گسترش و پيوستن اين تجمعات به يكديگر رژيم غرقه در بن بست و بحران ولايت فقيه را تضعيف و ناتوان مي سازد و تداوم آن به شكستن فضاي اختناق و تغيير و تحولي بنيادين كه همانا فروريختن
پايه هاي نظام پوسيده اي كه جز زندان و شكنجه و اعدام و غارت و چپاول و ويرانگري و صدور تروريسم به بيرون از مرزهاي ايران مانند سوريه و يمن و لبنان و عراق و بحرين و عربستان و ... هيچ هنر ديگري ندارد راه مي برد.
رژيم ميخواهد با اين اعدامها مردم را از اعتراض و قيام بترساند! نترسيم، نترسيم ما همه با هم هستيم. ماهي سياه كوچولو گفت: همه اش كه نبايد ترسيد. راه كه بيفتيم ترسمان مي ريزد.
ترس و وحشت رژيم از راه افتادن چشمه ها و جويبارهايي است كه به رودهاي خروشان و دريايي خشمگين و پرتلاطم و طغيان تبديل مي شوند. همان درياي خروشاني كه در قيام هشتاد و هشت شاهدش بوديم و مي تواند به سرتاسر ايران گسترش يابد و بي ترديد چنين خواهد شد. بپاخيزيم.
#ایران #زندانی #اعدام 
#جنایت #اعتراض #همبستگی

No comments:

Post a Comment