Monday, August 31, 2015




اعدام جنایتکارانه یک جوان در ملاء عام در بندرعباس

#بگونه : رژيم ضدبشري حاکم بر میهن اسیرمان يك جوان را در ملأعام در بندرعباس اعدام كرد. اين عمل جنايتكارانه صبح روز دوشنبه در محدود ميدان برق شهر اجرا شد.


خودسوزی تکان‌دهنده یک معلم زحمتکش در سنقر

#بگونه: "منصور کیهانی" از شهرستان سنقر در استان کرمانشاه هموطنی که خود را به آتش کشید تا سال گذشته در رشته علوم تجربی تدریس می‌کرد. وی در یک اقدام اعتراضی علیه حکومت آخوندی در محوطه مجتمع اداری فرمانداری رژیم در سنقر خود را به آتش کشید و جان سپرد.

در پی انتشار خبر خودکشی این هموطن و خشم و انزجاری که برانگیخته است، «امیر شاه آبادی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: انگیزه متوفا از خودکشی وجود مشکلاتی در اخذ پروانه ساخت مسکن و عوارض شهرداری بوده است».

کارگزاران جنایت‌پیشه رژیم برای فرونشاندن خشم مردم شایع کردند که این معلم شریف دچار اختلالات روانی بوده است اما همکاران وی می‌گویند او در کمال سلامتی و انسانی بسیار متین و آرام و زحمتکش بوده است.

جریمه‌های سنگین شهرداری و اخاذی ایادی رژیم کارد را به استخوان این معلم رسانده طوریکه وی یک گالن بنزین به روی ریخته و خود را به آتش کشیده است.
مرگ دلخراش این هموطن مردم سنقر را در حزن و اندوه فرو برده است.

#ایران #کرمانشاه #سنقر #اعتراض #خودسوزی


تجمع اعتراضی به حبس بهاره هدایت فعال حقوق زنان

#بگونه: جمعی از همبندی‌های سابق بهاره هدایت، فعال زنان و دانشجویی صبح امروز با حضور در سالن ملاقات زندان اوین، اعتراض خود را نسبت به ادامه حبس این فعال سیاسی اعلام کردند. مهسا امرآبادی، نازنین خسروانی، مرضیه رسولی، نسیم سلطان بیگی، حکیمه شکری، ریحانه طباطبایی، ژیلا مکوندی و شیوا نظرآهاری از جمله کسانی بودند که صبح یکشنبه در سالن ملاقات گرد هم آمدند و ضمن دیدار با خانواده های سایر زندانیان سیاسی، اعتراض خود را به رفتارهای فراقانونی صورت گرفته با بهاره هدایت اعلام کردند.
در روزهای گذشته با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی بر پرونده بهاره هدایت، دوران حبس او به پایان رسید؛ اما پس از ابلاغ حکم آزادی و با اعمال نظر دادستانی تهران حکم تعلیقی این فعال دانشجویی به اجرا گذاشته شد تا او دو سال دیگر را نیز در زندان سپری کند.
#ایران #زندانی_سیاسی #زنان


وخامت حال زندانی سیاسی صدیقه مرادی و جلوگیری از انتقال وی به بیمارستان


#بگونه : به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،«صدیقه مرادی» زندانی سیاسی ۵۴ ساله محبوس در زندان اوین و یکی از بازماندگان قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ ، روز شنبه ۷ شهریور به علت نامعلومی دچار افت شدید فشار خون شده و دژخیمان زندان از انتقال وی به مراکز درمانی خارج از زندان جلوگیری کردند.
زندانی سیاسی صدیقه مرادی از بیماری های متعددی مانند درد استخوان شدید زنج میبرد
«صدیفه مرادی» در ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با یورش مامورین 


ترس و نگراني رژيم آخوندي از پتاسیل انفجاري جامعه و جام زهر منطقه‌ای

#بگونه: گفته بوديم كه عقب نشيني رژيم از بمب سازي جام زهري است كه جام زهرهاي ديگري را براي رژيم در پي خواهد داشت. اكنون در مرحله ”پسا توافق“ شاهد هشدارهاي سران رژيم در رابطه با پتانسيل انفجاري جامعه و تحولات شتابان در عراق و يمن و سوريه هستيم .
در زمينه اجتماعي بايد به هشدارهای مليجك خميني رفسنجانی توجه نمود که گفته بود باید مواظب جوانان باشیم، همچنين اظهارات علی ربیعی وزیر کار آخوند روحانی قابل‌توجه مي باشد كه اعتراف نموده که: «هم‌اکنون ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در دانشگاههای کشور در حال تحصیل هستند که به‌زودی به جویندگان و متقاضیان جدید کار تبدیل خواهند شد».
به این اعتراف بايد هشدار وزیر کشور آخوند روحانی را هم اضافه کرد كه گفته بود: در سال ۱۴۰۰ تنها شمار فارغ‌التحصیلان بیکار کشور به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بالغ خواهد شد. آمارهاي داده شده بيانگر اين است که بر خلاف ادعاهای روحانی، هیچ چشم‌اندازی برای ایجاد گسترده اشتغال و حل معضل بیکاری در ايران وجود ندارد.
این بی‌چشم‌اندازی را در سخنان وزیر کار آخوند روحانی به خوبي مي توان ديد، آنجا که در باره وضعيت و سرنوشت رژيم زهر خورده آخوندي مي گويد: حتی اگر تمامی تحریم‌ها هم برداشته بشود و وضعیت اقتصادی به شرایط پیش از تحریم هم برگردد، اين رژيم توان حل بحران بیکاری در جامعه رو ندارد. او می‌گوید: «ایجاد شغل مؤثر در ایران نیازمند رشد اقتصادی بالای ۸ درصد است و حتی نرخ رشد اقتصادی ۴ تا ۵ درصدی نیز نمی‌تواند بحران اشتغال در ایران را حل کند.»
بنابه تحليل اپوزسيون رژيم ايران ”حالا این سؤال پیش روی ماست که آیا مهره‌های نظام ولایت واقعاً دغدغة حل مسائل اقتصادی و بیکاری را دارند که یک خط در میان از آن حرف می‌زنند؟ یا «دغدغة » دیگری در میان است؟
پاسخ روشن است، نگرانی آخوندها از تهدیدی است که در رابطه با انفجار اجتماعی حس کرده‌اند. کارگزاران حکومتی در حساب و کتاب ساده آماری که نمونه‌هایی از آن ذکر شد به این نتیجه می‌رسند که چنین پتانسیلی، مثل یک بمب بنیان‌کن اجتماعی است. تیک‌تاک ساعت این بمب را حرکتهای اعتراضی روزانه توسط کارگران، معلمان، پرستاران و دیگر اقشار محروم جامعه به گوش این مهره‌ها رسانده و حرکتهای اعتراضی و درگیریهای جوانان با نیروهای سرکوبگر هم، این تیک‌تاک را بسا پر طنین‌تر کرده‌اند.”
تحليل جنبش اپوزسيون از وضعيت رژيم در مرحله ”پسا توافق“ اين است كه ” آنچه که در زمینه سیاست خارجی رژیم آخوندی را نگران کرده است، تحولات شتابان علیه مطامع رژیم در کشورهای سوریه، یمن و عراق و به تعبیر دیگر تغییر تعادل قوای منطقه‌یی به زیان رژیم در منطقه است.
تحولات علیه رژیم آخوندی در منطقه و به‌ویژه در کشورهای فوق‌الذکر از چنان سرعتی برخوردار است که رسانه‌های رژیم را وحشت برداشته است.
روزنامه وطن امروز 5شهریور 94 نسبت به تغییر جغرافیای سیاسی منطقه به زیان رژیم آخوندی ابراز وحشت می‌کند و از نظر این روزنامه حکومتی ”جغرافیای سیاست منطقه دستخوش تغییرات لحظه‌ای است و مرزهای سیاست خارجی ایران بیش از همیشه مورد هجوم دشمن قرار گرفته است“.
روزنامه جوان ارگان بسیج ضدخلقی نیز از استراتژی سخن می‌گوید که بعد از جام زهر اتمی، هدف آن زهرخورکردن نظام در زمینه سیاست منطقه‌یی و خلع ید از نظام آخوندی در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، یمن و است: ”پایان بخشی به نفوذ جمهوری اسلامی، قدرت ایران را به درون مرزهایش محدود ساخته و آن را تضعیف نماید. تمرکز مقامات غربی بر ضرورت تغییر رفتار منطقه‌یی ایران در دوره پساتوافق برای تحقق چنین هدفی است“. (جوان 5شهریور)
روزنامه جمهوری وابسته به رفسنجانی نیز در وحشت از خیزش مردم عراق علیه دست نشاندگان رژیم در این کشور با واژگونه نشان‌دادن تحولات و خیزش مردم این کشور می‌نویسد: ”تظاهرات اعتراض آمیز نیز در برخی از شهرهای عراق اوج گرفته و بحران این کشور را پیچیده‌تر ساخته است. این تظاهرات که ابتدا در اعتراض به فساد، کمبود خدمات و سوءاستفاده مقامهای دولتی از موقعیتهای خود آغاز شد رفته‌رفته شکل سیاسی‌تری به خود گرفت به‌گونه‌یی که این اواخر جهت‌گیری شعارها به سمت ضد گروه‌های سیاسی شیعه کشیده شد“.
منظور این رسانه وابسته به رفسنجانی از ”گروه‌های سیاسی شیعه“ گروه‌های دست‌نشانده رژیم آخوندی در این کشور است.
در شعارهای مردم عراق به کرات دیده می‌شود که مردم خواهان خلع‌ید از رژیم و ایادی دست‌نشانده‌اش در عراق هستند، و به‌طور مداوم شعار اخراج رژیم آخوندی از عراق را می‌دهند.
بنابراین مفهوم پیچیده‌ترشدن بحران عراق و اوجگیری اعتراضات مردمی نیز که این روزنامه به آن اشاره دارد کاملاً قابل فهم است و این‌که اوضاع عراق روزبه‌روز برای رژیم پیچیده‌تر می‌شود.
روزنامه کیهان نیز ازقول منابع عراقی (منابع وابسته به رژیم) در مورد تحولات این کشور می‌نویسد: ”هدف روی کار آوردن مخالفان ایران اعلام شده است“ (کیهان 5شهریور)
ترس رژیم آخوندی از تحولات کشورهای عراق، یمن و سوریه کاملاً واضح است. زیرا مردم و نیروهای ملی به‌شدت خواهان پایان یافتن دخالتهای رژیم آخوندی و خواهان قطع نفوذ و خلع ید از ایادی آن در این کشورها هستند.
در هراس از چنین وضعیتی و خوردن جام زهر منطقه‌یی است که خامنه‌ای در 27تیر 94 در خطبه‌های نماز عید فطر با نام بردن از سوریه، یمن، بحرین، فلسطین، لبنان و عراق گفته بود که رژیم پس از توافق اتمی وین از حمایت ”دوستان“ خود در منطقه دست نخواهد کشید!
هم‌اکنون دخالتهای رژیم نه تنها مورد انزجار مردم منطقه است، بلکه کشورهای منطقه و قدرتهای جهانی نیز به ناگزیر با تحولات در کشورهای مورد نفوذ رژیم آخوندی و علیه مطامع این رژیم همسو شده‌اند.
در همین رابطه روزنامه ارگان بسیج ضدخلقی می‌نویسد که در مرحله پسا توافق تمرکز بر ضرورت تغییر رفتار منطقه‌یی رژیم است. یعنی این‌که پس از جام زهر اتمی نظام آخوندی لاجرم می‌بایست زهر منطقه‌یی را هم سر بکشد.
وحشت رسانه‌های حکومتی و باند ولایت از تحولات در کشورهای عراق، سوریه و یمن که به قول پاسدار شمخانی دبیرشورای امنیت رژیم خاکریزهای دفاعی رژیم هستند می‌باشد.
خاکریزهایی که به گفته شمخانی اگر فرو بریزند، رژیم مجبور است برای درگیر شدن با مردم ایران به‌عنوان طرف حساب اصلی جنگ با رژیم، این خط و خاکریزها را در داخل شهرهای ایران از جمله در شهرهای تبریز، شیراز، اصفهان و... ببندد.”
#ایران #عراق #سرنگونی



تجمع اعتراضی مالباختگان مقابل استانداری رژیم در مشهد و درگیری با نیروهای سرکوبگر

#بگونه : بنا به گزارشهای رسیده مالباختگانی که در موسسات چپاولگر موسوم به "پدیده شاندیز" و "میزان" وابسته به سپاه پاسداران و قضاییه رژیم هستند،روز پنج شنبه مقابل استانداری رژیم تجمع کردند و شعار سر دادند که :
ما همه یک دسته شدیم، از وعده‌ها خسته شدیم 
هشت ماه شعار شنیدیم، یکبار عمل ندیدیم.
همچنین صبح امروز دوشنبه 9شهریور مالباختگان مؤسسه چپاولگر «پدیده شاندیز» ، مجددآ مقابل استانداری رژیم در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند. اینبار مزدوران سرکوبگر معترضین را مورد هجوم قرار دادند .مالباختگان با فریاد الله اکبر
به مقابله با مأموران سرکوبگر برخاستند. و با آنها درگیر شدند.


بحران و شقه در حزب دمكرات امريكا بر سر توافق اتمي با رژيم ايران 

#بگونه : در آخرين روزهاي پاياني تصميم گيري بر ير تاييد يا رد توافق اتمي دولت بارك اوباما با رژيم ايران در كنگره و سناي اين كشور كه چالش شديدي را افكار عمومي و نهادهاي قانونگذاري آمريكا بوجود آورده است . اكثريت جامعه آمريكا نظر مخالف نسبت به توافق اتمي و اعتماد به رژيم فريبكار ايران دارند و و هنوز در كنگره و سناي آمريكا دقيقا روشن نيست چه تعداد از نمايندگان دمكرات به جرگه مخالفين و موافقين در لحظات آخر مي پيوندند.د ر درون حزب دمكرات آمريكا بحران و شقه بر سر اين توافق بالا گرفته است و به گزارش تلویزیون سی.ان.ان روز یکشنبه 8شهریور94 : نشست تابستانی کمیته ملی حزب دموکرات به اتمام رسید ولی در صورتجلسه رسمی این نشست شما نمی‌توانید قطعنامه حمایت از توافق اتمی باراک اوباما با رژیم ایران را پیدا کنید.
سی.ان.ان این موضوع را یک آبروریزی برای باراک اوباما توصیف کرد و گفت: توافق اتمی با رژیم ایران حزب دموکرات را شقه کرده است تا جائیکه دبی وسرمن شولتز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات از ایالت فلوریدا هنوز موضع خود در رابطه با توافق اتمی را روشن نساخته است.
سی.ان.ان اضافه کرد در حالی‌که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا وارد جنگی با کنگره در رابطه با توافق اتمی و وتوی احتمالی تصمیم کنگره می‌شود، او به تمامی آرای حزب دموکرات که می‌تواند جمع‌آوری کند نیاز دارد. جاناتان مارتین از روزنامه نیویورک تایمز گفت: اوباما قادر به دریافت کمک از حزبی که آن را رهبری می‌کند نبود. مارتین گفت: کمیته ملی حزب دموکرات که تحت کنترل اوباما می‌باشد نتوانست قطعنامه‌یی در حمایت از توافق اتمی اوباما با رژیم ایران تصویب کند، مشاهده این وضعیت حزب مقداری آبروریزی برای دولت اوباما می‌باشد.
سی.ان.ان گفت اوباما دبی وسرمن شولتز را خودش برای منصب ریاست کمیته ملی حزب دموکرات مشخص کرده بود.
بر اساس گزارش روزنامه واشینگتن پست دبی وسرمن شولتز از تصویب این قطعنامه در کمیته ملی حزب دموکرات جلوگیری کرده است. اکثر ساکنان حوزه انتخاباتی وی مخالف توافق اتمی با رژیم ایران هستند. او که خودش عضو مجلس نمایندگان آمریکا می‌باشد هنوز تصمیم خود در مورد توافق اتمی را اعلام نکرده است.روزنامه واشینگتن پست روز شنبه 7شهریور خبر داد: دبی وسرمن شولتز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در نشست تابستانی این حزب در شهر مینیاپولیس از تصویب قطعنامه‌یی در حمایت از توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران جلوگیری کرد.
دبی شولتز با استفاده از آیین‌نامه‌های اجرایی از رأی‌گیری در مورد این قطعنامه که خواهان قدردانی از باراک اوباما در رابطه با توافق اتمی و حمایت به ثبت رسیده حزب دموکرات از توافق اتمی می‌بود جلوگیری کرد.
#ایران #آمریکا #توافق_اتمی #کنگره #اوباما #حزب_دمکرات#مخالفت #بحران


گزارشی از تجمع ها ، اعتراض ها و اعتصاب های گسترده مردمی در سراسر ایران

#بگونه : پس از زهرخوری رژیم در رابطه با پروژه بدست آوردن بمب اتمی و عقب نشینی زبونانه خامنه ای که او و همه ی نظامش را به خاک سیاه نشانده است ،مردم ستم دیده و به جان آمده ، هر روز اعتراضاتشان گسترده تر شده و تا حق و حقوق خود را از کارگزاران رژیم نگیرند ساکت نمی نشینند.
بنا به گزارش رسیده ،صبح روز یکشنبه هشتم شهریور، جمعی از پرستاران و مردم و پرسنل مرکز قلب تهران، برای مقابله با اقدامات سرکوب گرایانه حکومت در قبال قشر پرستار و بی‌حرمتی به پرستاران و بی‌اعتنایی به خواسته‌های این قشر، در مقابل ورودی سالن اصلی این بیمارستان، تجمع کردند.
این تجمع همچنین به حمایت از تجمعات و اعتراضات پرستاران در دیگر شهرها به‌خاطر اخراج پرستاران انجام شد که البته از حمایت دیگر پرسنل این مرکز و همچنین عده‌یی از مردم برخوردار بود.
به گزارش رسیده ،صبح روز یکشنبه هشتم شهریور ، اعتصاب و اعتراض صرافیهای خیابان فردوسی و منوچهری در مقابله با تهدیدهای بانک مرکزی، هم‌چنان ادامه دارد و بسیاری از صرافیهای این منطقه، مغازه‌های خود را بسته بودند.
همچنین صبح روز یکشنبه هشتم شهریور مردم به جان آمده از مشکلات ناشی از ترکیدگی لوله آب و بی‌عملی کارگزاران حکومتی، در خیابان توحید و نواب در مقابل شرکت آب این منطقه دست به تجمع اعتراضی زدند.
به گزارش رسیده کارگران معدن آق‌دربند به تعویق پرداخت ٥ ماه دستمزد و اخراج ٤ همکار خود اعتراض کردند.
روز شنبه هفتم شهریورماه در جریان اعتراض کارگران معدن زغال‌سنگ خاور آق‌دربند به پرداخت نشدن ٥ ماه دستمزدشان، عوامل حکومتی ٤ نفر از کارگران را به‌منظور ارعاب دیگران از کار اخراج کردند.
روز شنبه 7شهریور 94 کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در اعتراض به وضعیت حقوق و معیشت خود در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تجمع کردند.
به گزارش دریافتی صبح روز شنبه هفتم شهریور ، جمعی از مردم شهرستان هفتگل در اعتراض به نامناسب بودن وضعیت جاده اهواز - دهدز که حجم ترافیک سالانه آن باعث کشته و زخمی شدن صدها نفر می‌شود، در برابر فرمانداری و سپس مصلای این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.
روزشنبه هفتم شهریور ،جمعی از مردم شهرستان رفسنجان که جویای کار هستند در مقابل فرمانداری رفسنجان تجمع اعتراضی برگزاری کردند. آنها اعتراض داشتند چرا در حالیکه جوانانشان بیکارند، کارها به کارگران خارجی داده می‌شود.
روز پنجشنبه پنجم شهریور جمعی از مردم مشهد علیه کلاهبرداری شرکت 'پدیده شاندیز' و مؤسسه‌ی مالی و اعتباری 'میزان' در برابر استانداری خراسان به همایشی اعتراضی دست زدند. انبوه مالباختگان معترض، از ساعت 10 صبح پنجشنبه در برابر استانداری خراسان گرد آمده، با شعارهایی چون 'ما همه یک دسته شدیم، از وعده‌ها خسته شدیم' و 'هشت ماه شعار شنیدیم، یک بار عمل ندیدیم' به اعتراض پرداخته، برای ساعتهایی خیابان بهار مشهد را بستند. لازم به یادآوری است همزمان گروهی از مالباختگان در همین روز از شهرهای بجنورد، بیرجند و نیشابور در تهران در مقابل بانک مرکزی رژیم تجمع اعتراضی بر پاکرده بودند.
جمعی از کارگران معدن منگنز قم هفته گذشته ازرفتن به داخل تونلهای معدن خودداری کردند و دست به تجمع اعتراضی زدند این کارگران زحمتکش نسبت به پرداخت نشدن حقوق ماههای تیر ومرداد وپرداخت نشدن کارانه‌هایشان از ابتدای سال تا کنون معترض بودند.کارگران این معدن که بزرگترین معدن منگنز خاورمیانه است از حداقل حقوق و ایمنی کا ر برخوردار نیستند و با سابقه تا بیست سال یک میلیون حقوق بیشتر نمی‌گیرند .
#ایران #کارگران #کشاورزان #پرستاران #اعتراض #اعتصاب #تجمع#مردم #حقوق #بیکاری


میلاد درویش فعال کارگری و حقوق کودک ربوده شد
**************************************
#بگونه : 
از ساعت دوازده شب روز ٣١ مرداد ماه ميلاد درويش فعال كارگري وحقوق كودك و عضو افتخاري كانون صنفي معلمان ايران و عضو كميته هاي دفاع از حقوق بشر در ايران و يكي از شاگردان نزديك دكتر پرويز شهرياري استاد رياضي و كارگر روشنفكر را ، اطلاعاتي ها با حمله به خانه پدري اش كه در آنجا زندگي مي كند ، ربوده اند . تمام لو
ازم شخصي و كاري او را دزديده اند همچنين او را به محل كارش برده اند و لوازم كارش را نيز دزديده اند . آنها خانواده ميلاد را تهديد كرده اند كه اطلاع رساني نكنند وگرنه انها را هم زنداني خواهند كرد . او را به بند ٢٠٩ برده وهم اكنون زير شديد ترين فشار هاست . ميلاد درويش فيلمي از خلاصه زندگي دكتر پرويز شهرياري استاد رياضي و زنداني سياسي دو نظام ساخته است كه مورد توجه بسياری در محافل هنري و اجتماعي شد . او هنرمندي فيلمساز است و با بخش فرهنگي كانون صنفي فرهنگيان كار مي كرد و با اسماعيل عبدي روابط دوستانه محكمي دارند ! به علت تلاش هايش براي كانون صنفي معلمان و به دليل انكه براي كودكان محروم كار تدريس مي كند مي كند او را به عضويت افتخاري كانون صنفي معلمان ايران در آوردند . او همچنين يك كارگر فعال سنديكاليست است . او باسنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران از زماني كه من ميدانم و همچنين سنديكاي كارگران فلز كار مكانيك همكاري داشته است . همچنين او تلاش بسياري براي كمك به مدارس عشايري داشته است . او يك انسان تمام معنا است كه ده ها كودك فقير كار وخيابان در مناطق مختلف شاگرد او بوده اند و بسياري از فعالان حقوق كودكان و فعالانً محيط زيست به خوبي او را مي شناسند . او گياه خوار است و از لحظه دستگيري دست به اعتصاب غذا زده است .دوستاني كه در بند ٢٠٩ هستند خبر دادند كه او استوار بر سر پيمانش با كارگران معلمان و كودكان محروم كار و خيابان ايستاده است .مسؤوليت حفظ جان اين انسان زحمتكش به عهده حكومت ولايت فقيه است و از هم اكنون گزارش دستگيري او و ترساندن خانواده اش براي همه نهادهاي كارگري و حقوق بشري ارسال شده است و اخبار بيشتر در باره اين انسان طراز نوين و فداكار منتشر خواهد شد!
میلاد درویش مستند ساز، عضو بنیاد محیط زیستی حرمت حیات و عضو افتخاری کانون صنفی معلمان پس از گذراندن ۱۰ روز بازداشت آزاد شد.
لازم به ذکر است که آقای درویش در ۱۰ اسفند ۹۳ در تجمع اعتراضی معلمان مقابل مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود.این فعال اجتماعی پس از دستگیری به پلیس امنیت و سپس به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد و در ادامه ی بازداشت، پس از گذشت سه روز به بند دو الف زندان اوین برده شد.
این عضو افتخاری کانون صنفی معلمان پس از گذشت ده روز بازداشت با کفالت پنجاه میلیون تومانی آزاد شده بود.
____________________________

#ربودن #میلاددرویش #فعال #کارگر #کودک



بیانیه - اعدام در ایران را متوقف كنید!

٢٠٠٠ اعدام در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی
حسن روحانی در تاریخ ١۹ آوریل ٢٠١۴ بطور علنی از اعدام ها حمایت كرد و گفت این اعدام ها «قانون خداست یا قانونی است كه مجلس تصویب كرده»
گزارش عفو بین الملل در ٢٣ ژوئیه ٢٠١۵ : از ژانویه تا ١۵ ژوئیه ٢٠١۵، ۶۹۴ نفر اعدام شده اند.از زمان تاسیس تئوكراسی حاكم بر ایران، ١٢٠ هزار نفر زندانی سیاسی اعدام شده اند از جمله ٣٠٠٠٠ زن و نیز درسال ١۹٨٨ در دوماه ٣٠ هزار اعدام سیاسی بدنبال فتوای خمینی.
از زمانی كه حسن روحانی بریاست جمهوری رسید حدود ٢٠٠٠ نفر درایران اعدام شده اند. آمار اعدام در ایران نسبت به جمعیت بالاترین در جهان است و بیشترین اعدام شدگان نوجوانان می باشند. اعدام اقلیت های قومی و مذهبی نیز بطور زیادی افزایش یافته است. حسن روحانی در تاریخ ١۹ آوریل ٢٠١۴ بطور علنی از اعدام ها حمایت كرد و گفت این اعدام ها « قانون خداست یا قانونی است كه مجلس تصویب كرده»
عفو بین الملل در ٢٣ ژوئیه ٢٠١۵ گزارش كرد: ایران بین اول ژانویه تا ١۵ ژوئیه ٢٠١۵، تعداد ۶۹۴ نفر را اعدام كرده است. ...میزان چشمگیراعدام ها در نیمه اول سال، تصویر شرورانه ماشین دولتی در كشتار طراحی شده و به تایید قضاییه رسیده در ابعاد بزرگ را نشان می دهد....مقامات ایران باید ازاعدام صدها نفر بی توجه به حفاظت های بنیادین پروسه قانونی، شرم كنند.
از زمان تاسیس، تئوكراسی حاكم بر ایران ١٢٠ هزار نفر از ناراضیان سیاسی را اعدام كرده است. از جمله در تابستان ١۹٨٨، بدنبال یك فتوای مذهبی، طی چند ماه ٣٠ هزار زندانی سیاسی بخاطر آنكه حاضر نشدند عقاید سیاسی خود را نفی كنند، قتل عام شدند. سازمان های مدافع حقوق بشر آنرا جنایت علیه بشریت توصیف كردند. كسانی كه مسئول این قتل عام بودند از جمله وزیر دادگستری كنونی دارای مناصب كلیدی در دولت حسن روحانی هستند.
دبیركل سازمان ملل در گزارش خود به شورای حقوق بشر در فوریه ٢٠١۵ نسبت به «تعداد فزاینده اعدام ها» در ایران ابراز نگرانی كرد و گفت كه سازمان ملل مستمر از رژیم ایران خواسته است كه به «اعدام ها خاتمه دهد». دبیركل ملل متحد بطور مشخص نسبت به اعدام های سیاسی ابراز نگرانی كرد.



تظاهرات دهها هزار لبنانی در اعتراض به وضعیت بد خدمات و شرایط سیاسی کشور و تهدید به گسترش تظاهرات خود به سراسر لبنان
**********************************************
#بگونه : 7شهریور 94 دهها هزار نفر در بیروت پایتخت لبنان تظاهرات کردند و علیه فساد شعار دادند. آنها خشم خود را نسبت به وخامت وضعیت خدماتی به‌ویژه بحران زباله‌ها نشان دادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با تعیین ضرب‌الاجلی 72ساعته خواستار استعفای وزیر محیط زیست لبنان شدند. در ساعتهای پایانی شب گذشته شماری از تظاهر کنندگان خشمگین که اکثراً از جوانان بودند با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
تظاهر کنندگان لبنان ساختار کنونی قدرت را که بر اساس سهمیه‌بندی است فرقه گرایانه می‌دانند و خواستار تغییر آن هستند.


جزئياتي از مخالفت حيدر العبادي با «فعاليت آزاد » رژيم ايران در فرودگاههاي عراق براي اجراي عمليات لجستيكي به سوريه 

#بگونه: به گزارش العربيه به نقل از منابع عراقي، حیدر العبادی نخست وزیر عراق، اخیرا دستور داده است که به «فعالیت آزاد» رژيم ایران در فرودگاههای عراق، پایان داده شود. بنابه اين خبر،در اواسط ماه اوت جاری، درگیری لفظی میان مقامات فرودگاه بین المللی بغداد از یک سو و نمایندگانی از سپاه قدس
 و سفارت جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر، اتفاق افتاد.
موضوع اختلاف میان عراقی ها و ایرانی ها این بود که مسئولان فرودگاه، خواستار تفتیش هواپیمای ایرانی مظنون به حمل سلاح شده بودند.
پس از اینکه این دو نتوانستند به نتیجه برسند، لازم بود که نماینده سپاه قدس در سفارت رژيم ایران در بغداد و نخست وزیری عراق برای حل مشکل دخالت کنند.
همکاران قاسم سلیمانی در سپاه قدس، عادت نداشتند که در هنگام اجرای عملیات لجستیکی در عراق اینگونه مورد فشار قرار گیرند، حتی اگر به نقض حاکمیت این عراق یا تعهدات بین المللی این کشور، بینجامد.
العبادی حرکت هواپیماها و خالی کردن محموله های آن را مسئولیت عراق دانست. یک مقام عراقی بلند مرتبه در دفتر نخست وزیری عراق، اقدام العبادی را اینگونه توضیح داد:« هر کشور مستقلی لازم است بر آنچه در خاک خود اتفاق می‌افتد، نظارت داشته باشد.»
فعالیت آزاد سپاه قدس، بویژه در استفاده از حریم هوایی عراق و فرودگاه های این کشور، حتی تحریم های بین المللی علیه تهران را نیز زیر پا گذاشته است. این فعالیت ها در زمان نوری المالکی آغاز و در دوره هادی العامری به عنوان وزیر وزارت حمل و نقل به اوج خود رسید. اما العبادی اخیرا در چارچوب اصلاحات به عمل آمده، جهت کاهش فعالیت های سپاه قدس اقدام کرده است. ایران اصلاحات العبادی را بر علیه فعالیت های خود به شمار آورده است.
یک نماینده عراق، که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفت :« سلیمانی میان مرجعیت در عراق و بغداد، برای نجات مالکی از یک سو و ضمانت ادامه آزادی عمل سپاه قدس در عراق جهت حرکت به سمت سوریه و لبنان از سوی دیگر، در حال رفت و آمد است.»
اصل داستان؟ ایران « بخش 198» وابسته به سپاه قدس را جهت انتقال اسلحه و تجهیزات نظامی به سوریه با تنظیم پروازهای از ایران از طریق حریم هوایی عراق و فرود در فرودگاه بین المللی دمشق در سوریه اختصاص داده است.
هواپیماهای ایرانی گاهی در بغداد فرود می آیند و بقیه مسیر را برای فرار از نظارت بین المللی، به عنوان هواپیماهای عراقی ادامه می دهند.
این پروازها، به دو شکل صورت می گیرد: پرواز تجاری، که هفته ای سه بار از طریق شرکت هواپیمایی Mahan Air و ایران ایر انجام می شود. و دیگری پرواز اختصاصی از طریق نیروهای هوایی سوریه صورت می گیرد.
العربيه در گزارش خود مي نويسد، مقامات عراقي عمليات لجستيكي و برون مرزي سپاه قدس رژيم يران در عراق را نقض قانون بین المللي دانسته و آنها را نگران كرده است. زيرا ” انتقال اسلحه از طریق خاک و حریم هوایی این کشور نقض آشکار قطعنامه های بین المللی به شمار می رود و عراق را به دلیل تسهیل عملیات غیر قانونی رژيم ایران، در فهرست ناقضین قوانین بین المللی قرار می دهد.
به عنوان مثال قطعنامه 2231 درباره حمایت از توافقنامه هسته ای در 20 ژوئیه صادر شد. بر اساس این قطعنامه همه کشورها لازم است از تعامل تسلیحاتی با ایران از جمله فروش، یا انتقال اسلحه از این کشور خودداری کنند.

#جزئیات #فرودگاه #بغداد #العبادی #سلیمانی #عملیات #لجستیک#سوریه


عكس پاك كردن شعار «مرگ بر آمريكا» از ديوار برخي خيابانهاي شهر تهران


#بگونه: اين روزها دعواي بين «دلآرام » و «دلواپس» بر سر رابطه و عدم رابطه با «شيطان بزرگ» به ديوار خيابانهاي پايتخت نيز كشيده شده وسایت «فردا نیوز» نزدیک به پاسدار قالیباف شهردار تهران، عكس هايي از پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» از دیوار برخي خیابان‌های شهر تهران را منتشر و نوشته است: «در روزهای اخیر اتفاق جالب توجهی که در سطح شهر تهران افتاده، پاک کردن شعارهای مرگ بر آمریکا از دیوارهای شهر است. البته صبح امروز این عملیات پاک سازی به دیوارهای سفارت سابق آمریکا نیز رسید و شعارهای مرگ بر آمریکا از دورتادور دیوار سفارت پاک شد.»
گفتني است كه این شعارها توسط «دلواپسان نظام» در هفته های گذشته بر روی دیوار سفارت سابق آمریکا و دیگر نقاط شهر تهران نوشته شده و از نظر باند «دلارام نظام» به اصطلاح مرگ بر آمریکايي است و با سياست تعامل با «شيطان بزرگ» سازگار نيست!



طرحی زیبا از کمپین جهانی برای آتنا فرقدانی کاریکاتوریست زندانی
#بگونه: طرحهای خلاقانه بسیاری از هنرمندان و کاریکاتوریست های سراسر جهان برای آزادی آتنا در لینک ضمیمه آمده است.


کشف ۳۰ سکه طلا و یک گوشی تلفن همراه از مهدی هاشمی در زندان اوین

#بگونه: سخنگوی قوه قضاییه از کشف حدود ۳۰ سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه‌های گرمی و یک دستگاه موبایل به‌همراه سیم‌کارت از مهدی هاشمی در زندان اوین خبر داد.
به گزارش تسنیم، غلامحسین محسنی اژه‌ای در هشتادوچهارمین نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص بازرسی از بند ۷ زندان اوین و کشف اشیا و وسایل غیرمجاز از مهدی هاشمی که در این بند نگهداری می‌شود، گفت: “طبق ضوابط خود زندان هرازچندگاهی یک بازرسی به‌صورت سرزده یا با تمهیدات قبلی از برخی بندها به عمل می‌آید و متأسفانه گاه و بیگاه نیز وسایل غیرمجاز نیز پیدا می‌شود و گاهی نیز زندانیان سروصدا می‌کنند که چرا بازرسی می‌کنید”.

معاون اول قوه قضاییه رژیم افزود: “در هفته گذشته نیز از بند ۷ و ۸ زندان اوین بازرسی به عمل آمد و از ایشان نیز یک گوشی تلفن همراه با سیم‌کارت مربوطه و تعدادی قطعه سکه اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه‌های گرمی که حدود ۳۰ عدد بود، کشف شد، البته سکه‌ را نمی‌شود گفت غیرمجاز است اما اینکه از قبل با خودش برد یا بعداً به زندان برده است و اینکه چه‌کار می‌خواسته بکند، معلوم نیست ولی داشتن تلفن همراه غیرمجاز است. البته از برخی زندانیان دیگر نیز تعدادی گوشی تلفن همراه کشف شد”.



اقدام به خودکشی یک زندانی بلاتکلیف در زاهدان با بلعیدن تیغ
#بگونه: روز پنجم شهریورماه یک زندانی زاهدان به نام عبدالواحد شه بخش که بیش از دو سال در وضعیت بازداشت موقت به سر می برد، با بلعیدن تیغ ژیلت اقدام به خودکشی کرد که با وخیم شدن وضعیت و بالا آوردن خون به بیمارستان منتقل شد. از اتهامات دقیق و وضعیت جدید این زندانی پس از اقدام به خودکشی اطلاعی در دست نیست.
زندان زاهدان با جمعیتى بالغ بر دوهزار نفر و بیش از ٣۵٠ زندانى محکوم به اعدام، به مدت ٣ سال از اردیبهشت ماه ١٣٩١ تحت ریاست دژخیم محمد حسین خسروى اداره مى شود.

تصاویر تحصن اعتراضی فعالان سیاسی و مدنی مقابل زندان اوین روز شنبه هفتم شهریورماه

تجمع اعتراضی مردم علویجه اصفهان بدلیل به تکرار تصادفات مرگبار در این منطقه


یورش مأموران سرکوبگر رژیم به یک کلیسا در تهران و دستگیری چند تن از هموطنان مسیحی 
#بگونه : رژیم جنلیت پیشه در جهت جلوگیری از اعتراضات مردمی ایجاد رعب و وحشت در جامعه مینماید. بنا به گزارش رسیده ،جمعه شب ۶ شهریور مأموران مزدور و سرکوبگر اظلاعات رژیم به یک کلیسا در شرق تهران، یورش برده و جندین تن از هموطنان مسیحی را دستگیر و به مکان نامعلومی برده شدند.
به گفته شاهدان دستگیر ‌شدگان از هموطنان ارامنه منطقه نظام آباد تهران بودند. 


اعدام غیر انسانی دو زندانی در زندانهای بندرعباس و خرم‌آباد 

#بگونه : رژیم جنایتکار آخوندهای فاسد و چپاولگر در وحشت از گسترش اعتراضات اجتماعی مردم که در سراسر ایران شکل گرفته و رژیم ترس دارد که این اعتراضات به همدیگر پیوند خورده وبه یک قیام بزرگ منجر شود ، دست به اعدامهای فزاینده زندانیان بی دفاع می زند تا ایجاد رعب و وحشت در جامعه کرده.و مانع گسترش اعتراضات مردم به جان آمده گردد.
بنا به گزارش رسیده ، روز شنبه هفتم شهریور یک زندانی کرد به نام یوسف باقی‌زاده توسط دژخیمان خامنه ای ،در زندان مرکزی خرم‌آباد اعدام شد.
این زندانی ده سال در زندانهای رژیم محبوس بود. وی از اهالی روستای 'امیرآباد' از توابع شهر اشنویه بود.
بنا به خبر دریافتی از بندر عباس ، روز شنبه هفتم شهریور یک زندانی به نام عبدالله زارعی ۲۵ ساله، اهل شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان، توسط دژخیمان زندان بدار آویخته شد.

#ایران #زندان #اعدام #بندرعباس #خرم_آباد #حقوق_بشر
اعدام غیر انسانی دو زندانی در زندانهای بندرعباس و خرم‌آباد

#بگونه : رژیم جنایتکار آخوندهای فاسد و چپاولگر در وحشت از گسترش اعتراضات اجتماعی مردم که در سراسر ایران شکل گرفته و رژیم ترس دارد که این اعتراضات به همدیگر پیوند خورده وبه یک قیام بزرگ منجر شود ، دست به اعدامهای فزاینده زندانیان بی دفاع می زند تا ایجاد رعب و وحشت در جامعه کرده.و مانع گسترش اعتراضات مردم به جان آمده گردد.
بنا به گزارش رسیده ، روز شنبه هفتم شهریور یک زندانی کرد به نام یوسف باقی‌زاده توسط دژخیمان خامنه ای ،در زندان مرکزی خرم‌آباد اعدام شد.
این زندانی ده سال در زندانهای رژیم محبوس بود. وی از اهالی روستای 'امیرآباد' از توابع شهر اشنویه بود.
بنا به خبر دریافتی از بندر عباس ، روز شنبه هفتم شهریور یک زندانی به نام عبدالله زارعی ۲۵ ساله، اهل شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان، توسط دژخیمان زندان بدار آویخته شد.

#ایران #زندان #اعدام #بندرعباس #خرم_آباد #حقوق_بشر

اعتصاب سنگ برها



ادامه اعتصاب کارگاه های "سنگ بری" در شهرهای تهران ،اصفهان و قم

#بگونه : پس از زهرخوری رژیم ، اعتراض و اعتصابهای اقشار مختلف مردم به جان آمده ،گسترش یافته است و جامعه در یک شرایط انفجاری قرار دارد. رژیم دچار وحشت از یک قیام مردمی شده زیرا که مردم در اعتراض های خود در برابر فشار و سرکوبگریها مقاومت کرده و در گرفتن حق و حقوقشان پافشاری میکنند.
بنا به گزارش رسیده هزاران کارگاه سنگ بری در تهران ، اصفهانو قم امروز یکشنبه هشتم شهریور به اعتصاب خود علیه اخاذی مالیاتی رژیم ادامه دادند.
۵۵۰۰ تولیدی سنگ توکل اعتصاب کرده اند و ۵۰۰۰۰ کارگر که در این تولیدها کار می‌کنند در اعتصاب به‌سر می‌برند.


اعدام جنایتکارانه و مخفیانه ۷ زندانی در کرمانشاه
#بگونه :رژیم زهر اتمی خورده خامنه ای جنایتکار دست به اعدامهای جمعی مخفیانه زده است .بنا به خبر دریافتی ،دژخیمان زندان ۷ زندانی را مخفیانه در زندان کرمانشاه
بدار آویختند. رژیم ابوداعش این جنایت را بدون اعلام در روز چهارشنبه چهارم شهریور انجام داده است.
بگونه اعدامهای فزاینده توسط رژیم جنایتکار آخوندی را محکوم نموده و از مجامع بین المللی و حقوق بشری میخواهد در محکومیت این اعدامها بکوشند و خواستار محاکمه رژیم ضد انسانی حاکم بر ایران در دادگاههای بین اللملی بشوند.

Saturday, August 29, 2015



وخامت حال زندانی سیاسی افشین سهراب زاده
#بگونه : به گزارش کانون مدافعان حقوق بشر کردستان، زندانی سیاسی کُرد،افشین سهراب‌زاده پس از گذشت دو سال درخواست مکرر برای درمان، صبح روز دوشنبه ۲ شهریورماه ۱۳۹۴، از «زندان میناب» جهت معالجه به «زندان اوین» در تهران منتقل شد. او پس از دو روز بدون انجام هیچ‌گونه اقدام درمانی و با درخواست دادستانی جنایتکار کردستان، به «زندان میناب» بازگردانده شد.
به گفته خانواده این زندانی سیاسی، “افشین جز پوست و استخوان به دلیل ابتلا به سرطان روده، چیزی از وجودش نمانده است.
ا«افشین سهراب‌زاده»، اهل کرمانشاه در ۱۸ خردادماه ۱۳۸۹، توسط نیروهای اطلاعاتی رژیم در شهر کامیاران دستگیر شد و به اتهام واهی“محاربه” از طریق عضویت در یکی از احزاب کُرد مخالف حکومت (کومه‌له)، به تحمل ۲۵ سال زندان همراه با تبعید به زندان میناب محکوم شد. او اوایل اسفندماه سال ۱۳۹۰، از زندان مرکزی سنندج به زندان میناب تبعید شد.
گفته شده این زندانی سیاسی کُرد در زمانی که در «اداره اطلاعات رژیم در کامیاران» بازداشت بوده، “از سوی شهرام رحیمی معاون وقت اطلاعات کامیاران به شدت شکنجه شده است.”
منابع مطلع از وضعیت این زندانی، شکنجه‌های این زندانی را بی‌رحمانه توصیف کرده‌اند و گفته‌اند: “افشین از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است. بر اثر ضربات شدید وارده از سوی شهرام رحیمی مامور اطلاعات، فتق این زندانی سیاسی پاره می‌شود و با همان وضعیت به زندان گوهردشت فرستاده می‌شود. او پس از ۲۰ روز بدون درمان، دوباره به اتاق‌های بازجویی و شکنجه اداره اطلاعات سنندج بازگردانده می‌شود. هنگامی که این زندانی چندین بار از شدت درد از هوش می‌رود، در یکی از بیمارستان‌های شهر سنندج تحت عمل جراحی فتق قرار می‌گیرد، به صورتی که پس از این عمل، برای نزدیک به ۹ ماه به وی سوند وصل می‌شود.”
«کانون مدافعان حقوق بشر کردستان»، نسبت به خطر جدی که جان این زندانی سیاسی را تهدید می‌کند هشدار می‌دهد و از گزارشگر ویژه و کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین‌المللی، خواستار انجام اقدامات فوری برای نجات جان این زندانی سیاسی است.
#ایران #زندان #کردستان #زندانی_سیاسی #اعتراض #حقوق_بشر

گزارشي از تظاهرات مردم عراق، تظاهرات كنندگان خواستار اعدام نوري مالكي شدند 
#بگونه: به گزارش رسانه هاي خبري تظاهرات مردم عراق عليه فساد و جنايتكاران فاسدي مانند نوري مالكي كه وابسته به رژيم ايران هستند همچنان ادامه دارد و هزاران تن از عراقیان در میدان تحریر بغداد تجمع کردند. خبرگزاری فرانسه 6شهریور 94 با عنوان «هزاران نفر علیه فساد در پایتخت عراق تظاهرات کردند» نوشت:
روز جمعه هزاران نفر از مردم عراق از جمله هواداران مقتدی صدر، علیه فساد در میدان تحریر بغداد تظاهرات کردند. 
بسیاری از صدرهای ملبس به لباس سیاه، شعار می‌دانند ”بای بای نوری مالکی ”. آنها خواستار اعدام مالکی شدند. نخست‌وزیر سابق عراق که 8سال صدارت او با فساد گسترده برجسته می‌شد. 
خبرگزاری فرانسه افزود: تظاهر کنندگان عراقی در حالی که پرچمهای عراق و پلاکاردهایی را حمل می‌کردند، خواستار مبارزه با فساد و حمایت از طرح اصلاحات حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق شدند.

نطرسنجی موسسه گالوپ: مردم ایران جزو غمگین‌ترین و خشمگین‌ترین ها در جهان !

#بگونه : سالهاست که نطرسنجی ها در جهان ، مردم ایران را جزو عمگینترین ها نشان میدهند . در یک نگاه به اوضاع و احوال مردم ستمدیده به ویژه در این سالهای سیاه حکومت آخوندی ،به طور آشکار میبینیم که زجر و مشقتی را که رژیم منحوس خمینی به مردم تحمیل کرده در طول تاریخ ایران در هیچ زمان دیگر به این وسعت و ابعاد نبوده است.
به گزارش روزنامه ‌ایندیپندنت روز جمعه ۶شهریور، بر اساس نظرسنجی سالانه مؤسسه گالوپ که از میان ۱۵۳هزار نفر در ۱۴۸کشور صورت گرفته است مردم عراق، ایران و کامبوج جزو غمگین ترین و خشمگین ترین مردم جهان شناخته شدند . در این نطرسنجی مردم ایران ، یشترین تجارب منفی را در زندگی روزمره خود تجربه می‌کنند
بر اساس نظرسنجی مؤسسه گالوپ شادترین مردم جهان اتباع کشورهای پاراگوئه، کلمبیا و اکوادور هستند که بیشترین احساسات مثبت در زندگی روزمره را دارا هستند. در این نظرسنجی از مردم کشورها پنج سؤال طرح شده است از جمله این‌که آیا احساس راحتی کافی دارند، آیا رفتار محترمانه‌یی با آنها می‌شود و آیا روز قبل لبخند یا خنده به لب داشته‌اند یا نه.
#ایران #مردم #نظرسنجی #عمگین #خشمگین #جهان




كابينه آخوند روحاني از زبان وزير اطلاعات رژيم

#بگونه: روباه بنفش كه سياست هاي مماشاتگر غربي او را به عنوان يك آخوند مدره حلوا حلوا مي كردند ولي اين حلواي خونآلود را هيچ كس در افكار عمومي خريدارش نيست بر خلاف احمدي نژاد كه دهان گشادتر دروغ مي گفت و ايشان شمرده و بي دريغ با همان وقاحت احمدي نژادي دروغ مي گويند، خود يك آخوند امنيتي بوده و سالها در شوراي عالي امنيت رژيم در سركوب مردم ايران و صدور تروريسم و سياست دست يابي به بمب اتم براي حفظ بقاي رژيم مشاركت مستقيم داشته است. او در حقيقت جزو آمران جنايت و فساد مي باشد و كابينه اش از زبان آخوند محمود علوي وزير اطلاعات رژيم كه به گفته ايشان همه پايبند به ”آرمانها ي نظام” هستند گوياي اين حقيقت است كه نمي توان بر عكس نهاد نام زنگي كافور! روز دوشنبه 2شهریور 94 آخوند محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه روحانی اذعان کرد که تمامی وزیران کابینه روحانی از پاسداران، مأموران وزارت اطلاعات، دژخیمان قضاییه و آمران و عاملان سرکوب و جنایت در دوران حاکمیت نظام ولایت‌فقیه هستند.
وی در گفتگو با تلویزیون شبکه 1 رژیم گفت: «وزرایی هم که ایشون (روحانی) انتخاب کردند نوعا کسانی هستند که یا خاستگاهشون سپاه پاسداران است یا اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی (یک ارگان سرکوب وابسته به پاسداران) یا این‌که از نهادهای انقلابی دیگه از دستگاه قضاییه، از بین سربازان گمنام امام زمان (اسمی که رژیم برای وزارت اطلاعات به‌کار می‌برد)... هستند این ترکیب باعث شده که یک ترکیب پایبند به آرمانها به وجود آورده است...
آخوند علوی در اثبات سرسپردگی کابینه روحانی به خامنه‌ای گفت: «به‌دلیل ارزش رهنمودهای [خامنه‌ای] این دولت هر روز که از عمرش گذشته پیوندش با مقام معظم رهبری محکمتر و مستحکمتر شده است». وی در عین‌حال در یک دهن کجی به خامنه‌ای که تاکنون بارها خودش را از جزییات تواقق اتمی بی‌اطلاع نشان داده، گفت: «ما جزئیات مذاکرات و صورت مذاکرات رو در کوتاهترین فرصت» برای خامنه‌ای می‌فرستادیم... و او «با استحضار از آنها مذاکره‌کنندگان رو افراد متدین و متعهد و توانمند و شجاع و امین خطاب» کرد.
دبير خانه شوراي ملي مقاومت ايران اپوزسيون اصلي رژيم طي اطلاعيه اي در واكنش به سخنان وزير اطلاعات رژيم نوشت: ”سخنان وزیر اطلاعات روحانی نشانگر آن است که «میانه‌روی و اعتدال» در فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چیزی جز یک توهم نیست و ژستهای روحانی چیزی جز تلاش برای کسب سهم بیشتری از قدرت و چپاول سرمایه‌های مردم ایران نیست.”
#ایران #روحانی #اعدام