Sunday, October 4, 2015



محرومیت دبیر نمونه سنندج از حق تدریس توسط وزارت اطلاعات رژیم

#بگونه: در حالیکه رژیم وقیح خامنه ای نام بسیاری از مناطق و روستاهای کشور را با بی شرمی آخوندی مناطق محروم نامگذاری کرده و از پرداختن به هر گونه امور رفاهی و حقوق شهروندی ساکنان این مناطق خودداری می کند اما در همین راستا بنابه گزارش منابع خبری از کردستان، اداره‌ی اطلاعات رژیم در سنندج با ابلاغ دستوری به آموزش و پرورش ناحیه‌ یک این شهر مخالفت شدید خود را با تدریس مسعود جعفری اعلام کرد.
مسعود جعفری که از اعضای مکتب قرآن در سنندج می‌باشد، در اسفندماه ٩١ مستقیماً با دستور اداره اطلاعات رژیم محروم از تدریس ‌شد که حکم یادشده پس از اعتراض و فشار خانواده‌های دانش‌آموزان لغو گردید.
این معلم کُرد که سابقه‌ی ٢٤ سال تدریس در آموزش و پرورش را دارد، از تابستان ٩٢ به مدارس روستاهای "ننله" و "نایسر" اعزام می‌شود که طبق گزارش وب‌سایت مکتب قرآن به سبب افت کیفی مدرسه نمونه امام شافعی، مدیران مدرسه باردیگر از مسعود جعفری دعوت مجدد می‌کنند که این تصمیم با مخالفت تند حراست رژیم روبرو می‌شود.
اکنون منابع خبری اعلام می‌دارند که خانواده‌ها به اداره کل آموزش و پرورش استان کُردستان معترضند، اما مدیرکل گفته که "جریان مکتب قرآن خط قرمز نظام است".
شورای مدیریت مکتب قرآن چنین برخوردی را "قرون وسطایی" خوانده است.
#ایران #معلمان #خانواده #اعتراض #سنندج

No comments:

Post a Comment