Sunday, October 25, 2015




خبر فوری از زندان:
انتقال اورژانسی ماشاالله حائری به بیمارستان
ماشاالله حائری زندانی سیاسی بند 12 زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) بعلت عارضه قلبی به صورت کاملا اورژانسی به بهداری زندان منتقل و سپس به بیمارستان بیرون زندان اعزام شد..








برگزاری مراسم ريحانه جباری در اولين سالگرد پرواز او
 
‫#‏بگونه‬: امروز عليرغم ايجاد جو امنيتي اطراف بهشت زهرا توسط ماموران امنيتي در هراس از شكل گيري تجمع بر سر 

مزار ريحانه، جمعيت زيادي بالغ بر 150 نفر بر سر مزار ريحانه جباري در اولين سالگرد اعدامش بر سر مزارش جمع شدند

خانواده هاي زندانيان سياسي و نيز اعدام شدگان سياسي و شهداق قيام 88 و نيز مادر ستار بهشتي ( 

خانم گوهر عشقي) ، مادر سعيد زينالي از شهداي كوي دانشگاه سال 78 ( خانم اكرم نقابي)، خانم مهين 

شهين فر مادر اميرارشد تاجمير از شهداي قيام عاشوراي 88 كه زير ماشين نيروي انتظامي گرفته شد 

بهمراه تعدادي از هواداران و خانواده هايي كه از شهرستان نيز به تهران رفته بودند شركت داشتند.


نرگس محمدی دربیمارستان و در آغوش خانم گوهرعشقی مادر ستار بهشتی ،از حال رفت

#بگونه : رژیم ضد انسانی و زن ستیز آخوندهای جنایتکار ، زندانی سیاسی نرگس محمدی را با وخامت حال در اثر بیماریهای سخت و در حالیکه جانش در خطر است ، همچنان در حبس نگهداشته است و قصد زجرکش کردن ایشان را دارد.
بنا به گزارش رسیده ، روز شنبه دوم آبان ،خانم گوهر عشقی مادر ستار بهشتی، اکرم نقابی مادر سعید زینالی، دانشجویی که ۱۶ سال 
قبل، بازداشت شد و از آن زمان مفقود است و تعدادی از فعالان مدنی و حقوق بشر موفق شدند برای لحظاتی نرگس محمدی را در بیرون اتاق وی در بیمارستان “ایران‌مهر” تهران ببینند اما این دیدار با از حال رفتن این زندانی سیاسی در آغوش خانم عشقی نیمه‌تمام ماند و پرستاران و ماموران او را به اتاقش باز گرداندند.
خانم محمدی که در حال سپری کردن شش سال حبس خود در بند زنان زندان اوین تهران است، پس از چندین بار تشنج و از حال رفتن به دلیل بیماری آمبولی ریه و فلج عضلانی، از روز ۱۹ مهر، تحت‌الحفظ در بیمارستان بستری شده است.
به گفته یکی از پرستاران بیمارستان جان نرگس محمدی در خطر است.
در جریان این ملاقات کوتاه ماموران، تلفن همراه و کارت ملی هوشنگ نعمتی از حاضران در ملاقات را به دلیل عکس گرفتن از نرگس محمدی ضبط کرده و از وی خواسته‌اند تا روز یکشنبه (۳ آبان) به دادسرای امنیت در منطقه‌ی سعادت‌آباد تهران مراجعه کند.
خانم محمدی که در سال‌های گذشته چندین بار بازداشت و زندانی شده، آخرین بار پس از ماه‌ها بازجویی، صبح روز ۱۵ اردیبهشت با هجوم ماموران امنیتی و قضایی به منزلش بازداشت شد. این بازداشت به بهانه‌ی اجرای ادامه‌ی حکم زندان او که از سال ۱۳۹۱ متوقف شده بود، صورت گرفت. این فعال شناخته‌شده‌ی حقوق بشر، پیش‌تر در دو نوبت در فاصله‌ی ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه ۱۳۸۹، و ۳ اردیبهشت‌ تا ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ در زندان اوین تهران و زندان زنجان، مجموعا حدود ۴ ماه را در بازداشت سپری کرده بود که هر دو بار به دلیل وخامت حال ناشی از بیماری با قرار وثیقه، آزاد و به بیمارستان منتقل شده بود.
نرگس محمدی دارای دو فرزند خردسال دوقلو است که بعد از بازداشت اخیر او، ایران را ترک کرده و به پدرشان در فرانسه ملحق شده‌اند. خانم محمدی از آن زمان، اجازه‌ی گفتگوی تلفنی با فرزندانش را نیز پیدا نکرده است.

#ایران #زندان #نرگس_محمدی #بیمارستان #ملاقات #گوهرعضقی


وضعیت نگران کننده معلم زندانی رسول بداقی در سلول انفرادی 

#بگونه :رژیم جنایتکار و ضد انسانی خامنه ای، در وحشت از گسترش اعتراضات معلمان در سراسر کشور، معلمان در بند را تحت فشار بیشتر قرار داده است.
بنا به گزارش رسیده معلم زندانی رسول بداقی، مدت ٥ ماه است که در سلول انفرادی به سر می برد. این در حالی است که قاعدتا وی باید تیرماه امسال آزاد می شد.
محمد حبیبی از اعضای کانون صنفی معلمان ایران می گوید بع
د از پنج ماه حضور دائمی در انفرادی بدون هیچ دلیل قانونی وضعیت رسول بداقی نگران کننده است.
وی در گفتگو با سایت حقوق معلم و کارگر درباره اخرین وضعیت رسول بداقی که از سال 88 به اتهام فعالیت های صنفی درزندان به سر می برد چنین گفت :
آقای بداقی که درسال 88 بازداشت وبا حکم 6 سال زندان در زندان گوهردشت به سر می برد قاعدتا باید تیرماه امسال آزاد می شد.اما اردیبهشت ماه امسال به بهانه پرونده جدید به بند دو الف منتقل شده و تحت بازجویی های جدید قرار گرفت.متاسفانه نه تنها در تیرماه بعد از شش سال زندان بدون مرخصی آزاد نشد که در دادگاهی جدید به ریاست قاضی جنایتکارصلواتی مجددا با حکم 3 سال زندان مواجه شد.علاوه بر اینها با وجودیکه بازجویی های پرونده جدید به پایان رسیده و حکم هم صادر شده است وی همچنان در انفرادی بوده و به بند عمومی منتقل نمی شود.
این عضو کانون صنفی معلمان با اشاره به خطر حضور طولانی یک زندانی در شرایط انفرادی مسئولیت عواقب احتمالی و خطرات جانی محتمل را متوجه مسئولان قضایی و امنیتی دانسته و چنین اضافه می کند: “تجربیات گذشته از زندانیان نشان می دهد که حضور طولانی در زندان انفرادی می تواند خطرات جسمی و روحی برای زندانی به دنبال داشته باشد، حال که درپرونده جدید حکم هم صادر شده است حداقل انتظار این است که رسول بداقی به بند عمومی منتقل شود،
#ایران #زندان #معلم 
#رسول_بداقی #سلول_انفرادی #اعتراض


جان باختن ۱۵ تن از کارگران بدلیل فقدان ایمنی در محیط کار در حکومت دزد و چپاولگر آخوندی

#بگونه: بنا به آماری که بابک سلحشور مدیرکل پزشکی قانونی رژیم در خراسان شمالی اعلام کرده است:" در نیمه نخست سال جاری ۱۵ تن بر اثر فقدان ایمنی در محیط کار، جان خود را از دست داده‌اند."
این کارگزار رژیم در ادامه گفت:” در حوادث کار سال جاری ۹ تن بدلیل سقوط از بلندی ۳ تن بدلیل برخورد جسم سخت و ۳تن بر اثر غرق شدگی جان
 خود را از دست داده‌اند."
این رقم در مقایسه با نیمه نخست سال ۹۳ که تعداد تلفات حوادث کار ۶ تن بود، بیش از دوبرابر افزایش یافته است.
به گفته این کارگزار رژیم در نیمه نخست امسال، ۱۰۸ نفر نیز به‌دلیل مصدومیت حین کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۴ تن مرد و ۴ تن دیگر زن بوده‌اند.
#کارگران #زنان #پزشکی_قانونی




گزارش کوتاهی از وضعیت نگران کننده زندانی سیاسی "ماشالله حائری"

#بگونه: عکسی که می بینید متعلق به ماشالله حائری، زندانی سیاسی مقاومی است که مبتلا به بیماری قلبی حاد بوده و چند بار هم دچار حمله های قلبی شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته است.
همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد در حال حاضر موهای آقای حائری ریخته و متورم و ملتهب شده است. وی شدیدا مبتلا به سر درد است و الان چند روز است که با وجود مصرف مسکن های قوی از شدت درد موفق نمیشود که بخوابد.
در مراجعه به بهداری، مزدوران رژیمی در بهداری زندان، طبق معمول با دادن چند قرص مسکن بیمار را از سر خود وا کرده و حاضر به انجام هیچ اقدامی در جهت درمان آن نشده اند.این زندانی در حال حاضر در وضعیت نگران کننده ای بسر می برد.



دلال تسلیحاتی رژیم ایران در آمریکا به ۹۷ ماه زندان و پرداخت۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد

#بگونه : به گزارش آسوشیتدپرس، روز جمعه یکم آبان مظفر خزایی دلال تسلیحاتی رژیم ایران در آمریکا به ۹۷ ماه زندان و پرداخت پنجاه هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد وی به جرم فرستادن اسناد و مدارک به سرقت رفته برای تولید هواپیماهای پیشرفته نظامی به رژیم ایران محاکمه شد. 
مظفر خزایی که پیمانکار سابق وزارت دفاع آمریکا بوده روز نوزدهم دیماه سال گذشته در حالی که قصد داشت از آمریکا به آلمان سفر کند دستگیر شد. این دلال تسلیحاتی درصدد ارسال مدارک مربوط به هواپیماهای پیشرفته اف 35 آمریکا به رژیم ایران بود.




یورش ماموران امنیتی رژیم به هیات عزاداری اعضای عرفان حلقه روز عاشورا در تهران 

‫#‏بگونه‬ : بنا به گزارش رسیده، صبح روز عاشورا دوم آبان مأموران منیتی رژیم با یورش به هیات عزاداری شاگردان 


محمد علی طاهری درتهران که به مناسبت روز عاشورا مشغول به عزاداری بودند, پس از بر هم زدن مکان عزاداری, 

عده ای از اعضای این هیئت را دستگیر کردند.

محمد بشارتی از شاگردان محمد علی طاهری که برای برپایی این هیات مجوز قانونی گرفته بود بازداشت شد.


ماموران امنیتی پس از هجوم , خیمه عزاداری حسینی را پاره کرده و از پخش غذای نذری ممانعت به عمل آوردند.



۱۰۴عضو سازمان ملل متحد، از اعضای دائمی شورای امنیت خواستند، برخورد با جنایات بزرگ را وتو نکنند

#بگونه : روز شنبه 2آبان ، ۱۰۴ کشور عضو سازمان ملل‌متحد در هفتادمین سالگرد تشکیل شورای امنیت از طرحی حمایت کردند که از اعضای دائمی شورای امنیت می‌خواهد از حق وتو برای برخورد با جنایات و فجایع بزرگ استفاده نکنند.
۱۰۴ کشور، از جمله آلمان و دو عضو دائم شورای امنیت، یعنی انگلستان و فرانسه با امضای خود از این پیشنهاد پشتیبانی کرده‌اند.
تا کنون روسیه تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت را علیه جنایات جنگی بشار اسد وتو کرده است. آمریکا نیز تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت در مورد جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین را وتو کرده است.



دستگیری مهتاب محمدی نوکیش مسیحی در تهران

#بگونه: بنا به گزارش رسیده در ادامه سرکوب نوکیشان مسیحی، مهتاب محمدی، نوکیش مسیحی ساکن تهران ،توسط مأموران سرکوبگر وزارت اطلاعات رژیم، دستگیر و به محلی نامعلوم منتقل شده است.
بنا بر همین گزارش چندی پیش مادر و خواهر مهتاب محمدی که هر دو از نوکیشان مسیحی هستند توسط نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات رژیم احضار می شوند. با عدم حضور ایشان و مخفی شدنشان، نیروهای امنیتی به خانه مهتاب محمدی هجوم برده و او را دستگیر می کنند.


به هلاکت رسیدن پاسدار جنایتکار مصطفی صدرزاده از فرماندهان سپاه پاسداران رژیم ،در شهر حلب سوریه

#بگونه : رژیم جنایت پیشه خامنه ای که گروه گروه از پاسدارها و مزدورانش را برای پشتیبانی از اسد و جلوگیری از سرنگونی این دیکتاتور خونریز مردم سوریه ، به سو.ریه اعزام کرده است ، هر روز شاهد به هلاکت رسیدن تعدادی از مزدورانش در خاک سوریه است.
رزیم آخوندی تا کنون تعدادی از فرماندهان سپاه پاسدارانش را در سوریه
از دست داده است
بنا به گزارش خبرگزاریهای حکومتی، مصطفی صدرزاده فرمانده گردان موسوم به عمار سپاه پاسداران رژیم ، روز اول آبان در سوریه و در حومه حلب به هلاکت رسیده است.
خبرگزاری حکومتی ـ فارس ، ضمن درج این خبر گفت: تعدادی از نیروهای دوران جنگ با عراق در واحد نظامی تحت فرماندهی صدرزاده بودند.
پاسدار جنایت‌پیشه مصطفی صدرزاده در حال کشتار مردم بی گناه سوریه بود که به هلاکت رسید.
#ایران #سوریه #پاسدار #هلاکت #رزمندگان


ریحانه جباری در اول ماه محرم سال گذشته توسط این رژیم ضد بشر و ضد زن سربدار شد.
#بگونه: مراسم اولین سالگرد او روز یکشنبه ۳ آبان, ساعت ۲ بعد ازظهر بر مزار آن عزیز برگزار می شود. 
مزار ریحانه در بهشت زهرا قطعه ۹۸ ردیف ۱۴۱ شماره ۱۳ واقع شده است. حضور شما عزيزان ميتواند مرهمى بر دل داغدیده خانواده جباری باشد.
با تشکر
برگرفته از صفحه به یاد ریحانه




مراسم بزرگداشت مصطفی کریم بیگی 

‫#‏بگونه‬: روز شنبه 2 آبانماه94 مراسم شهید قیام عاشورای88 با حضور جمعی از فعالان سیاسی و مدنی و خانواده 

'شهید در شهریار برگزار شد.با ادای احترام به این جانباخته راه آزادی مراسم از 10 الی1230 ادامه داشت و با سرود 

یار دبستانی و ای ایران خاتمه پیدا کرد.



یادی از جانباختگان راه آزادی در عاشورای ۸۸
" شهید امیر ارشد تاجمیر "
#بگونه: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم یاد و خاطره جانباختگان شهدای عاشورای۸۸ را در قیام سراسری مردم ایران در اعتراض به دیکتاتوری و انتخابات دروغین رژیم آخوندی را گرامی بداریم. 
قیامی که با سرکوب وحشیانه جانیان خامنه ای مواجه شد و هموطنانمان در کوچه و خیابان و کهریزک و زندانهای خامنه ای به خاک و خون کشیده شدند.
یکی از این جانباختگان راه آزادی " امیر ارشد تاجمیر "نام دارد که در روزعاشورا در تاریخِ ٦ دی ماهِ سال ٨٨ خودروي نيروي انتظامي رژیم بی رحمانه از رويش رد مي شود و امیر ارشد مظلومانه به دست یزیدیان زمان به شهادت می رسد.
یادش گرامی



یادی از جانباختگان راه آزادی در عاشورای ۸۸
" شهید شبنم سهرابی "
#بگونه: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم یاد و خاطره جانباختگان شهدای عاشورای۸۸ را در قیام سراسری مردم ایران در اعتراض به دیکتاتوری و انتخابات دروغین رژیم آخوندی را گرامی بداریم.
قیامی که با سرکوب وحشیانه جانیان خامنه ای مواجه شد و هموطنانمان در کوچه و خیابان و کهریزک و زندانهای خامنه ای به خاک و خون کشیده شدند.
یکی از این جانباختگان راه آزادی شبنم سهرابی نام دارد که در روزعاشورا در تاریخِ ٦ دی ماهِ سال ٨٨ خودروي نيروي انتظامي رژیم بی رحمانه چندين بار از رويش رد مي شود و شبنم مظلومانه به دست یزیدیان زمان به شهادت می رسد.
یادش گرامی



یادی از جانباختگان راه آزادی در عاشورای ۸۸
شهید " محمد علی راسخ نیا "
#بگونه: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم یاد و خاطره جانباختگان شهدای عاشورای ۸۸ را در قیام سراسری مردم ایران در اعتراض به دیکتاتوری و انتخابات دروغین رژیم آخوندی را گرامی بداریم. 
قیامی که با سرکوب وحشیانه جانیان خامنه ای مواجه شد و هموطنانمان در کوچه و خیابان و کهریزک و زندانهای خامنه ای به خاک و خون کشیده شدند.
یکی از این جانباختگان راه آزادی محمد علی راسخ نیا نام دارد که ظهر عاشورا در تاریخِ ٦ دی ماهِ سال ٨٨ در پیِ حوادث پس از انتخابات به دستِ مزدوران بسیجی بر اثر اصابت ساچمه شکاری به شهادت رسید و اینک در قطعه ٣٠٤ ردیف ٨٥ شماره ٥ بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.


گفتگوي گوهر و شعله: مادران ستار بهشتي و ريحانه جباري

«شعله جان! شعله ي ريحانه كه خاموش نشد!
گوهرم! قصه ي ستار فراموش نشد!
شعله جان! آتش اين خشم فروزانتر شد
گوهرم! پور تو را هم، وطني مادر شد

من و تو مادر هر زاده ي ايران شده ايم
آتش كينه بر آن بيت شريران شده ايم
سوز دلهاي من و تو، تب صد اختر شد
هر پسر، پور تو، هر دخت، مرا دختر شد
گل قلب پسرم غنچه ي ريحانه ي تو ،
آتش كينه ي من سوزغريبانه ي تو
ريخت در رود خروشي كه هزار اخگر شد
باش تا خانه ي ضحاك چو خاكستر شد»
م.شوق

************

سوم آبان مراسم اولین سالگرد به دار آویخته شدن ریحانه جباری و هفتم آبان سالگرد شهادت ستار بهشتی در زیر شکنجه های قرون وسطایی و وحشیانه عمال حکومتی در زندان و شکنجه گاه است . همه دوستان و آشنایان خود را به شرکت در این مراسم دعوت نمایید.

#ایران #بگونه #ستار_بهشتی #ریحانه_جباری


افشاگریهای جدید ویکی لیکس، از جنایات نوری مالکی و رژیم ایران در عراق پرده بر می دارد

#بگونه: بر اساس اسناد درز کرده توسط ویکی‌لیکس که در تلویزیون الجزیره منعکس شده، ویکی لیکس فاش می‌کند نوری مالکی نخست‌وزیر پیشین عراق با سرویس اطلاعاتی اسرائیل و رژیم ایران برای بدست آوردن اطلاعاتی که به قتل صدها کارشناس و محقق عراقی راه می‌برد همکاری کرده است.
این قتلها شامل قتل 350 کارشناس و محقق عراقی و 80 خلبان
 بوده است.محققان عراقی در رشته‌های مختلف از جمله مطالعات اتمی کار می‌کردند.
در یکی از اسناد ویکی‌لیکس، مالکی درخواست اطلاعات خصوصی در مورد محققان عراقی و نحوه رسیدن به آنها و از بین بردن آنها را کرده است.
این سند به موساد و رژیم ایران داده شده است. در سند دیگری به تاریخ 2007 که از دفتر مالکی درز کرده و امضای وی را دارد، همکاری مستقیم میان دولت عراق و سپاه پاسداران افشا‌ شده است. این همکاری برای از بین بردن شخصیتهای عراقی بویژه نمایندگان پارلمان بوده است.
#ویکی_لیکس #افشاگری #مالکی #عراق


به درک واصل شدن "عبدالله باقری" از محافظان پاسدار احمدی نژاد در سوریه

#بگونه: منبع خبری باشگاه جوان، نزدیک به پاسدار محمود احمدی نژاد از تاییدهلاکت "عبدالله باقری" از محافظین پاسدار احمدی نژاد خبر داد.
این خبرنگاری اذعان داشت عبدالله باقری که از پاسداران و محافظان پاسدار احمدی نژاد از زمان حضور احمدی نژاد در شهرداری و نیز در دوران ننگین ریاست جمهوری و همینطور پس از آن در کنار وی بوده است، به صورت داوطلبانه در سوریه حضور داشت.
مراسم به گور سپاری این پاسدار مزدور که دستش به خون مردم ایران و سوریه آلوده است احتمالا فردا در تهران برگزار خواهد شد.


خامنه ای در نامه ای خطاب به آخوند روحانی وحشت خود را از تحریمهای جدید بخاطر نقض حقوق بشر و حمایت از 

تروریسم بین المللی، ابراز کرد

#بگونه: آخوند خامنه ای، در نامه ای خطاب به روحانی ضمن آنکه چاره ای جز تایید برجام نداشت طبق روال ژستهای پوچ همیشگی خود، اجرای 9 مورد در هنگام اجرای برجام را از دولتهای آمریکا و اتحادیه اروپا تقاضا کرد.
بر اساس گزارشات رسیده، خامنه ای در این نامه که سه شنبه ۲۹ مهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت، مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای اجرای برجام را تایید کرد. براساس این نامه، زمان تصویب برجام در شورای عالی امنیت ملی رژیم ایران ۱۹ مرداد ذکر شده، در حالیکه دو ماه بعد از آن نیز مجلس رژیم سرگرم رسیدگی به جزئیات اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک، موسوم به برجام بود.
خامنه ای در نامه‌ای به آخوند روحانی نوشته که اجرای برجام منوط به انجام موارد مختلفی از جمله وضع نشدن هرگونه تحریمی در آینده علیه رژیم ایران است.
او در نامه خود خواستار شد رئیس جمهوری آمریکا و اتحادیه اروپا به صورت کتبی تصریح کنند که تحریم‌ها به‌کلی برداشته شده اند.
در حالیکه رژیم ایران از سوی جوامع بین المللی محکوم به حمایت گسترده از تروریسم همچون حمایت تسلیحاتی گروههایی مثل حزب الله لبنان است و جای پای رژیم در سوریه و عراق و یمن نیز بوضوح دیده می شود و با رشد سه برابری اعدام از زمان روی کار آمدن آخوند روحانی موضوع نقض فاحش جقوق بشر در ایران جای هیچگونه شک و شبهی برای سازمان ملل و دیگر ارگانهای حقوق بشری باقی نگذاشته، خامنه ای در این نامه با وقاحت آخوندی خود اذعان داشته: تصویب هرگونه تحریم در هر زمینه‌ای از جمله در زمینه تروریسم و حقوق بشر در هشت سال آینده توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکره با رژیم ایران ، نقض برجام را موجب می شود !
ادعای خامنه ای در حالی است که کشورهای مذاکره کننده و همچنین رژیم ایران تاکید داشتند این مذاکرات دو ساله تنها بر سر مساله هسته ای رژیم ایران است. چنانکه در حال حاضر تحریم های موشکی رژیم بخاطر ظن به حمایت رژیم ایران از گروه های تروریسی پا برجا مانده اند.


مراسم سالگرد سربدار شدن "ریحانه جباری " یکشنبه ۳ آبان ساعت ٢ بعدازظهر در بهشت زهرا

#بگونه : مراسم اولین سالگرد ریحانه جباری یکشنبه ۳ آبان, ساعت ۲ بعد ازظهر در کنار مزارش در بهشت زهرا قطعه ۹۸ ردیف ۱۴۱ شماره ۱۳ برگزار خواهد شد.
قسمتی از نامه ریحانه که در سلول انفرادی در بیان حقیقت ماجرای پرونده اش نوشته بود: پس برای آخرین بار میگم : قسم میخورم که خودم اینکارو کردم . قسم میخورم که اون قصد تجاوز داشت . ما با هم درگیر شدیم و اون انقدر قوی بود که اگر من نمی زدم اون گردن منو له میکرد . قسم میخورم که هیچ برنامه ای از قبل نداشتم . قسم میخورم که هیچکس منو تهدید یا تطمیع نکرده . قسم میخورم که چاقو مال من نبود و من از همونجا برش داشتم . پس خیالم راحته و خیالتون راحت باشه . اگر تمام کره زمین جمع بشن و بگن تو عمدا اینکارو کردی یا انگیزه ی دیگری به جز دفاع داشتی باکی ندارم . چون وجدانم آسوده است . لااقل خودم میدونم که فقط و فقط دفاع کردم و همین کافیه . بالاخره روزی می رسه که همه به این واقعیت پی می برن .
ریحانه جباری، دختر قهرمان ایرانی در برابر دژخیم ایستاد و به اتهامات دروغ از سوی دستگاه فاسد و ظالم قضائیه رژیم نه بزرگ گفت و ایستاده مردن را به ننگ ذلت ترجیح داد .دختری که بخاطر دفاع از خودش در برابر تجاوز یک مأمور اطلاعاتی، محاکمه و به دست دژخیمان خامنه ای به دار آویخته شد.
با شرکت در مراسم سالگرد پروازش ،یادش را گرامی میداریم
#ایران #ریحانه_جباری #بهشت_زهرا #یادبود



#بگونه: کاریکاتوری از وضعیت بغرنج در حال حاضر رژیم در منطقه. رژیمی که سالهاست تلاش می کند با ایجاد بحران در منطقه به حیات ننگینش ادامه دهد اما اینبار در یک اشتباه محاسبه بزرگ در یمن همچون ماری است که پس از بلعیدن عراق و لبنان و سوریه و گیرکردن یمن در گلو، راه نفس بر او بسته شده و در حال خفگی و مرگ حیات پلیدش می باشد. 


درخواست دکتر محمد ملکی برای آزادی زندانیان سیاسی از سیاهچالهای یزیدیان زمان 

#بگونه: با فرا رسیدن ایام محرم ، مردم ستمدیده ایران از ظلم و جور یزید زمان با متوسل شدن به این ایام سعی در بیان خواسته های بحق و انسانی خود دارند.
دکتر محمد ملکی با در دست گرفتن پلاگاردی در مقابل دفتر کارخانه لاستیک سازی دنا ضمن خواستار شدن آزادی زندانیان سیاسی از سیاهچالهای خامنه ای، خشم و اعتراض خود را از بی عدالتی و ست
مگریهای یزیدیان زمان اینگونه به معرض نمایش می گذارد.
خدایا این دعا را همراه با حمایت و همبستگی اقشار مختلف مردم که از فقر و ظلم و اختلاس و اعدام ... بیزارند مستجاب کن که ندای دل همه مردم در زنجیر است آن را بشنو و به گوش و دل بسته و مهر گرفته دنیا و تاجران پول و خون مردم ایران و غربیان مماشاتگر که هم اکنون هم بر سر سفره قاتلان مردم ایران می نشینند برسان ...
#محمد_ملکی #اعتراض #لاستیک_سازی_دنا #مماشاتگران


تهدید محمد امین عبدالهی زندانی سیاسی از سوی ماموران خامنه ای به پرونده سازی جدید در راستای اعدام وی

#بگونه: بر اساس خبرهای گزارش شده، طی روزهای گذشته ماموران خامنه ای در زندان، ضمن انتقال محمد امین عبدالهی، زندانی سیاسی به بیدادگاه انقلاب بیرجند، او را تهدید به پرونده‌سازی جدید کرده و گفته‌اند که قدرت آن را دارند تا دوباره پرونده محاربه او را بررسی کرده و برایش حکم اعدام صادر کنند.
این زندانی سیا
سی هم‌اکنون ۲۵ روز است که در اعتصاب‌غذا در قرنطینه زندان مرکزی بیرجند بسر می‌برد و در حال حاضر در سلول انفرادی محبوس است.
یکی از هم سلولیهای این زندانی پس از آزادی خود از زندان گفته است: محمد امین عبدالهی تأکید کرده است، تا زمانی که درخواستهای وی برای انتقال به زندان بوکان یا مهاباد و اعزام به مرخصی وی مورد موافقت قرار نگیرد به اعتصاب خویش ادامه خواهد داد.
محمد امین عبدالهی از اوایل سال جاری سومین بار است اقدام به اعتصاب‌غذا می‌کند. این زندانی در پاییز سال ۸۴ در منزل خویش توسط ماموران وزرات اطلاعات رژیم بازداشت شد و در زمستان سال ۸۵ به اتهام محاربه از سوی شعبه یک بیدادگاه انقلاب مهاباد به ۱۸ سال زندان و تبعید به زندان طبس محکوم شد.
#بیدادگاه #زندانی_سیاسی #اعتصاب #اعدام


گرامیداشت شاهرخ زمانی در چهلمین روز جان باختنش توسط دژخیمان خامنه ای در زندان گوهردشت با گردهمایی بر 

سر مزارش

#بگونه: پس از چهل روز از جان باختن مشکوک زندانی سیاسی شاهرخ زمانی به دست مزدوران خامنه ای در زندان گوهر دشت، به‌مناسبت چهلمین روز شهادت این زندانی سیاسی، خانواده و گروهی از دوستان و همرزمانش روز پنجشنبه ۳۰ مهرماه، ساعت 11:30، برای بزرگداشت یاد و قهرمانی این مدافع حقوق کارگران ایران، بر سر آرامگاه او در گورستان وادی رحمت تبریز گردهم آمده و یادش را گرامی می‌دارند.
در همین راستا، از سوی خانوادهای زمانی، پناهی و نجاتی بمناسبت چهلمین روز خاموشی شهید شاهرخ زمانی فراخوانی صادر گردیده و بر روی اینترنت گذاشته شده است.
در متن فراخوان اینترنتی گرامیداشت شاهرخ زمانی اینچنین آمده است:
دوستان، رفقا و هموطنان عزیز روز پنجشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به‌مناسبت چهلمین روز وداع با شاهرخ زمانی در وادی رحمت تبریز بر سر مزارش گردهم خواهیم آمد تا یادش را گرامی بداریم. با حضور خود ما را سربلند کنید!
گرامی داشت یاد و نام شاهرخ بزرگداشت راه و عزم اوست. او که در دامان خانواده‌ای مشهور به آزادیخواهی و عدالت طلبی و آگاهی به حقوق انسانی، طبقاتی و ملی خویش زاده و پرورده شد، خود نیز رهرو آگاه همین راه گشت، معنای زندگی زیبا و خوشبختی را در مبارزه علیه پلیدیها یافت. او دریافته بود که آنچه که پشت حجاب دولت دینی فرمانروایی می‌کند، نظام فاسد درنده خوی و استثمارگر سرمایه سالاری است. شاهرخ در مبارزه علیه این سیستم و نظام مدافع آن جمهوری اسلامی پیگیرانه برای سازمانیابی طبقه کارگر آذربایجان و سراسر ایران کوشید، به همین جرم از سوی جلادان تبریز و تهران به زندان افتاد، به‌رغم همه فشارها، تطمیع و تهدیدات پا پس ننهاد و سرانجام جان و جوانی و هستی خود در این راه پرافتخار فدا کرد.
مرگ شاهرخ در زندان قتلی سازمانیافته بود. اگر انسانی را بی‌هیچ جرم و گناهی به بند کشند، حتی مسئولیت مرگ طبیعی او نیز بر دوش زندانی کنندگان و زندانبانان اوست. شاهرخ را بی‌هیچ جرمی و گناهی از دامان پدر و مادر پیر و همسر و فرزند ربودند، سالها تحت انواع و اقسام فشارهای روحی و جسمی کوبیدند، آنگاه که از تسلیمش بازماندند، تهدید به قتل گشت. او خود در نامه‌یی از زندان آشکارا درباره این تهدید به قتل طبیعی سخن گفته است. او سرانجام بی‌هیچ نشانه بیماری، به مرگی ناگهانی درگذشت. جمهوری اسلامی ایران با قتل این رهبر آگاه و شجاع جنبش کارگری ایران ضربه‌ای جدی بر جنبش کارگری و نهضت تهیدستان ایران فرود آورد.

همچنین در بیانیه کمیته حمایت از شهید شاهرخ زمانی از جمله آمده است:
کارگران و مردم آزادیخواه، به خون خواهی، یار انقلابی خود بر خیزید!
مردم قهرمان تبریز به حمایت از خانواده شاهرخ دست به اعتراض بزنید!
مأموران و سران جمهوری اسلامی فاشیستی سرمایه‌داری در ترس و وحشت از تجمع بر سر مزار شاهرخ زمانی بسر می‌برند، که مبادا تجمع در مراسم به اعتراضات تبدیل شده و شرکت کنندگان خواهان محاکمه قاتلان شاهرخ زمانی شده و پایه‌های حکومت دیکتاتوری روحانی نظامی دزدان و اختلاس گران هزاران میلیاردی را که مردم کشور ثروتمندی مانند ایران را به فقر و فلاکت دچار کرده‌اند، به لرزه دربیاورند، بدون شک آنها می‌دانند نام شاهرخ زمانی دارد به پرچم مبارزه در دفاع از کارگران زندانی و زندانیان سیاسی تبدیل می‌شود، بنابراین می‌خواهند با تهدید و ارعاب از چنین واقعی جلو گیری کنند، اما اکنون وظیفه تشکلها و فعالان کارگری و معلمان و دیگر زحمتکشان و جوانان و مردم آزادیخواه است که با شرکت در بزرگداشت شاهرخ زمانی ضمن خواستار محاکمه آمران و عاملان قتل شاهرخ، شعار آزادی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی را سر دهند، در واقع خواست محاکمه قاتلان شاهرخ زمانی هم جهت با خواستار آزادی زندانیان سیاسی و کارگری و معلمان است، امروز شرکت در مراسم بزرگداشت شاهرخ برافراشته نگه‌داشتن پرچم مبارزه است، اگر بتوانیم قاتلان شاهرخ را شناسایی کرده و به محاکمه در سطح بین‌المللی بکشانیم در واقع در جهت حفظ جان دیگر زندانیان عمل کرده‌ایم.
ما از جوانان و مردم ایران، به‌خصوص جوانان و مردم قهرمان تبریز می‌خواهیم سطح خیابانها و محلات تبریز، این شهر قهرمان تاریخ ایران را جهت خون خواهی فرزندش به میدان مبارزه تبدیل کنید، تبریز را به حرکت در بیاورید، از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنید.
ما در این مراسم شعار ’زندانی سیاسی آزاد باید گردند’، ’قاتلین شاهرخ محاکمه باید گردند’ سر می‌دهیم
شاهرخ معلم ماست، راه شاهرخ، راه ماست.
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
مهر 1394
#شاهرخ_زمانی #جوانان #اعتراض #تبریز #کارگران


درخواست آمريكا از شوراي امنيت سازمان ملل براي بررسي آزمايش موشكي رژيم ايران

#بگونه : به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک در سازمان ملل متحد، آمریکا قصد دارد امروز چهارشنبه ۲۱ اکتبر مساله آزمایش اخیر موشکی رژیم ایران را در شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح کند.
بنا بر این گزارش، دیپلمات‌هایی که خواستند نامشان فاش نشود، گفته‌اند که احتمال وضع تحریم بابت این موضوع علیه برخی افراد یا نه
اد‌ها در داخل ایران وجود دارد، مانند اضافه کردن نام آن‌ها به «فهرست سیاه» کنونی سازمان ملل که نام افراد یا نهادهای تحت تحریم را شامل می‌شود.هفته گذشته سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای با بیان این‌که موشک آزمایش شده توسط رژیم ایران قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارد، وی افزود این اقدام نقض آشکار تحریم آزمایش موشک‌های بالستیکی اعمال شده علیه ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد است. خانم پاور همچنین اعلام کرد که کشورش در حال تهیه و تنظیم گزارشی در این زمینه برای کمیته نظارت بر تحریم‌های رژیم ایران در شورای امنیت سازمان ملل است؛ اقدامی که می‌تواند به وضع تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران منجر شود. بر اساس قطعنامه ۲۳۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که تصویب توافق هسته‌ای است، رژیم ایران از هرگونه فعالیت مرتبط با موشک‌های بالستیک که قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای دارند
تا هشت سال منع شده است. این ممنوعیت همچنین شامل شلیک هر نوع موشک
بالستیک می‌شود.
#ایران #سازمان_ملل #آمریکا #شورای_امنیت #آزمایش_موشکی