Tuesday, April 7, 2015

چرا خامنه‌ای درباره تفاهم نامه سياسي لوزان سکوت کرده است؟!
#‏بگونه‬: در حاليكه جنگ و جدال بين باندهاي رژيم پس از يك گام عقب نشيني تحميلي و زهرخوران لوزان بالا گرفته و به گونه اي است كه هيچ سگي صاحب خود كه ولي فقيه باشد را نمي شناسد، خامنه اي هنوز در سكوت مطلق است. دلواپسان نظام دليل سكوت ولي فقيه عليل نظام چهار روز پس از اعلام تفاهم اتمی با کشورهای غربی در حاليكه رئيس جمهور آمريكا بلافاصله راجع به اين تفاهم واكنش نشاند داد و سخنراني كردو واکنش‌ها و اظهار نظرها در خارج و داخل ایران درباره این تفاهم همچنان ادامه دارد را در چه مي بينند؟
با توجه به اينكه او تنها فردی است که تا کنون در این‌باره بطور رسمی و علنی اظهار نظر نکرده است. سكوت علامت رضاست يا هنوز مردد هستند كه چه به پاسداران و بسيجي ها دلواپس بگويند؟! به نظر مي آيد كه ”خانه نشيني بي بي از بي چاري است!”
سکوت معنی‌دار خامنه‌ای در رابطه با بیانیه لوزان مبین بن‌بست خودساخته‌ای است که علائم آشکار آن را ازجمله در جنگ گرگ‌های درون نظام آخوندی به‌وضوح می‌توان دید. درحالی‌که باندهای متخاصم، هر یکدیگری را مقصر اصلی شکست سیاست‌های اتمی و زهر خوران لوزان قلمداد می‌کنند و درحالی‌که جواد ظریف در تلاش است تا با ” ماست‌مالی “ تفاوت‌های آشکار میان متن اصلی و متن ترجمه‌شده بیانیه، حملات ” دلواپسان “ نظام را از تیزی بیاندازد و چنین وانمود نماید که گویا هنوز میدانی برای ” ترمیم و جبران خسارات وارده بربرنامه های اتمی “ رژیم باقی است، حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه از دولت آخوند روحانی خواست انتقادها، نگرانی‌ها و دلواپسی‌ها در خصوص بیانیه «لوزان» را برطرف کنند.
اما خامنه اي هنوز خفقان گرفته است!
‫#‏ايران‬ ‫#‏لوزان‬ ‫#‏چايي‬ ‫#‏زهر‬ ‫#‏خامنه‬ اي ‫#‏سكوت‬

No comments:

Post a Comment