Thursday, April 30, 2015



شهر سلماس دچار رعب و وحشت ناشی از حضور ماموران امنیتی رژیم
#بگونه : رژیم زهر خورده آخوندی که این روزها خود بیشتر از هرکسی در فضای ترس و وحشت از قیام و اعتراض های مردمی بسر می برد، جهت فرافکنی و انتقال این ترس به مردم، ماموران جنایتکار خود را به بهانه مبارزه با مواد مخدر به شهر سلماس گسیل داشته است.
طی گزارشات مردمی، از صبح امروز برخی از محلات سلماس شاهد حضور نیروهای نظامی رژیم بود که به بهانه‌ی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر اقدام به نمایش قدرت امنیتی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کردند.
نیروهای امنیتی رژیم که با جمعی از کارگزاران در برخی از محلات شهرستان سلماس همراه بودند حضوری همراه با خشونت داشتند.
فرمانده نیروی انتظامی رژیم در سلماس گفته است این طرح به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر اجرا شده اما با توجه به تجارب گذشته احتمال می‌رود طرحهای اینچنینی نمایش قدرتی در آستانه انتخابات پارلمانی باشد.
این طرح که برای مردم تازگی ندارد دست کم در محلات اسلام آباد، تازه‌شهر و مرکز شهر سلماس اجرا می‌شود.
مشکل اعتیاد سالهاست که خصوصا در کُردستان بیداد می‌کند. کارشناسان اجتماعی، فقر، بیکاری و نا امیدی حاصل از آن را عوامل اصلی روی آوردن مردم به مواد مخدر می دانند این درحالیست که رژیم ایران همواره سعی کرده این مشکل را از طرق تنبیهی خشونت آمیز حل کند که تحقیر معتادین در طرحهای خیابانی اینچنینی و اعدام سالانه دهها متهم به جرائم مربوط به مواد مخدر از نشانه های واضح آن است.
طی بیش از سه دهه‌ی حکومت جنایتکارانه، رژیم آخوندی وعده‌های متعددی برای ایجاد اشتغال و کمک به رونق اقتصادی مردم داده اما این وعده‌ها حتی بصورت مقطعی و موضعی نیز انجام نشده است.

#ایران #ارعاب #قیام #سلماس #اعتیاد #اشتغال_زایی #فقر_بیکاری #اعدام
 
 
 

No comments:

Post a Comment